Gå til innhold

Hjelp meg dere som er erfarne guttemammaer: Han tisser seg ut hele tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille gutt på 3 uker tisser seg ut hele tiden. Bleia er full av tiss hver gang jeg skifter på ham, ca hver 2-3 timer, og klærne gjennomvåte. Han har fått bleiutslett oppover magen og på sidene...

Jeg har to jenter fra før, og opplevde aldri dette med dem, så jeg lurer på om jeg gjør noe "galt"...? Han er en stor gutt på 5,5 kg. Jeg bruker libero sine bleier for barn 3-6 kilo. Kanskje jeg skulle gått opp en størrelse? Har prøvd pampers sine også, men det var ikke noe bedre. Passer også på å legge tissen hans nedover når jeg tar på bleien.

Noen som har noen tips??

Skrevet

Hei.

Jeg hadde akkurat samme problemet med min førstemann. Jeg gikk bare opp en str i bleier og det løste alt sammen. De virket litt store i begynnelsen, men det får jo ikke hjelpe bare han er tørr nok :-)

Prøv å gå opp en str. du.:-)

Skrevet

Vi har også hatt det problemet, men det løste seg når vi gikk opp en bleie str. Stemmer ikke helt de kilo anvisningnéne på bleiene hvis du har en litt rund unge tror jeg. Vi må i hvertfall bytte til 7- 14 kg bleiene lenge før han veide 7 kg..

Skrevet

For meg gjaldt det å gå opp en str i bleiene.. Prøv det å se hvordan det går!!!

Skrevet

Takk for svar :-)

Nå har jeg vært og kjøpt neste størrelse, som er 5-8 kg. De rekker ham nesten opp til under armene :-)

Blir spennende å se når han våkner igjen nå om han er tørr denne gangen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...