Leontine Skrevet 12. desember 2006 #1 Del Skrevet 12. desember 2006 Etter å ha mistet to ganger i vår, prøver vi nå på nytt å bli gravid. Har hatt sykluser på 32 dager siden i juni, men forrige måned var det bare 30 dager i mellom. Hadde positiv EL-test den 27 nov, og skulle da hatt IKM enten på fredag 8/12 (dersom syklus skulle være 30 dager) eller på søndag 10/12 (dersom syklus skulle være 32 dager). Har siden midten av forrige uke vært kvalm om morgenen, har litt sure oppstøt og hatt ømme pupper. Siden mensen ikke kom, testet jeg i går kveld, den var negativ. Så i dag fikk jeg mensen. Men blør nesten ikke og har ingen smerter. Og puppene er blitt mykere og er ikke ømme. Dette er veldig uvanlig til å være meg. Er det bare mensen som kommer for sent, eller mister jeg igjen veldig tidlig? Kan dette bekreftes ved å ta en blodprøve hos legen? Skulle ikke graviditetstesten vært positiv hvis jeg var gravid? Begynner å lure på hva det er som skjer med meg. Nå er det noe som ikke stemmer... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7435476-hjelp-meghva-er-det-som-skjer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 12. desember 2006 #2 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg ville tatt kontakt med lege, var jeg deg. Kan jo høres ut som det er mens som kommer noe forsinket, og at syklusene dine ikke har stabilisert seg enda etter at du mistet. Jeg har første mens etter at jeg mistet nå, og har ikke hatt noen av de plagene jeg tidligere har hatt ifm mens (ømme bryster, smerte i mage og korsrygg). Testen burde vært posituiv dersom du var gravid, men for noen tar jo dette litt tid. Vil ikke ta fra deg alt håp, men det kan høres ut som mens... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7435476-hjelp-meghva-er-det-som-skjer/#findComment-7435563 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå