Sina's mamma Skrevet 12. desember 2006 #1 Del Skrevet 12. desember 2006 Nå nærmer det seg virkelig! Gleder meg masse til å spise deilig julemat, selv om jeg vet jeg blir lei av all maten allerede 1.juledag.. Hva spiser dere julaften? Og tror dere at de små søte vil ha det?? Vi spiser vanligvis lutefisk, men i år skal vi være hos svigermor, så da blir det ribbe. Nesten like godt det. Men jeg er spent på om Sina vil ha noe av det, for hun er ikke spesielt glad i middag egentlig. Skal i hvertfall ta med stavmikseren så vi får most kjøttet skikkelig, da er det vel kanskje håp, også får vi ha litt annet i reserve:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 12. desember 2006 #2 Del Skrevet 12. desember 2006 I år kal vi feire julaften hos svigermor og svigerfar og da blir det lutefisk. Jeg kan spise et stykke lutefisk men jeg syns ikke noe særlig om det. Spesielt siden svigersene liker det veldig lutet. Er det mer buknafisk så syns jeg det liksom er greit. Jeg bruker derfor å ønske meg annen fisk. Regner med at Trygve får smake lutefisk, men blir å ha med glassmat i reserve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danselettbatterinna Skrevet 12. desember 2006 #3 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei! I år skal vi feire jul hos mine foreldre i Harstad - gleder meg vilt til det :-) Vi har ribbe på julaften, men jeg har jo spist det flere ganger allerede. Klarer ikke å vente til julaften med å spise det :-) Og lille Mia har jo fått smake av meg, og likte det :-) Så det blir nok ribbe, potet og saus til ho i år. Men jeg kommer nok til å ha et glass med middagsmat på lur. Har lagt inn et ønske om å ha pinnekjøtt på 1 juledag, for vi reiser hjem igjen 2 juledag. Og her er det jo ingen som spiser/liker pinnekjøtt, så min "eneste" mulighet er å få det 1 juledag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 12. desember 2006 #4 Del Skrevet 12. desember 2006 Hos oss blir det ribbe, pølse, medisterkaker poteter, rødkål surkål lefse og alt det andre som hører med. Og riskrem til desert såklart. Får vann i munnen bare av tanken. Gleder meg så utrolig til maten. Poden skal få smake på det meste var planen men kommer nok til å koke ei gulrot til han i stedet for surkålen. Men han er jo så matglad så han liker vel sikkert det også. Hmm, hvordan er det med surkål til småttisene egentlig? Det er jo fryktelig mye eddik i det er det ikke? Noen som har peil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marekatta* Skrevet 13. desember 2006 #5 Del Skrevet 13. desember 2006 Åååhhh, mmmm ble sulten nå. Julaften: Pinnekjøtt. Rotmos. Potet Sossiser. Dampa morr. Medisterkake. Julepølse. Ribbefett. Surkål. Marekattungen får rotmos, potet, litt medisterkake, og julepølse.... Å som jeg gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 14. desember 2006 #6 Del Skrevet 14. desember 2006 Vi ska t mamma.. der spise vi pinnekjøtt, poteter og kålrabistappe. Har hatt d en gang tidligere iår og då spiste snuppa så d sange etter. Laget en skål m potet, kålrabistappe og litt hvit saus oppå, ho likte d kjempe godt:) Kjøttet tror eg blir litt for salt for ho, så d droppa vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pimpernell Skrevet 14. desember 2006 #7 Del Skrevet 14. desember 2006 Vi skal også ha pinnekjøtt... GLEEEEDER meg, for i år har jeg faktisk klart å la være å spise noe først.. Skal vente til julaften Sambo liker ikke pinnekjøtt, så da blir det kjøttkaker og pølse på ham.. Tenker at lillegull får det samme som ham,med litt kålerabistappe og saus til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå