Love2bemom Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Hustelefonen står i mitt mann sitt navn, så hver gang tlefonselgere eller andre sånne ringe, så spør dem etter han. Nei sa æ, men vi er ikke interessert og dokker treng ikke å ringe tilbake(glemte å si at vi har reservert oss!). Vet dokker ka idioten svare??? Nei, vi ringe tilbake en anna gang!! HALLO????? Så sir æ: æ bor her æ oxo, så dokker skal bare la være. Så legg han bare på!!! ÅÅÅ!!! Skulle nådd den fyren altså!! Faen så frekk de der...har vel like mye æ skulle sagt! Dem kan bare prøve sæ i å ringe tilbake... Hmm...kanskje æ skal ringe dem opp og klage og si at vi er reservert...Blir bare så sint når dem behandle folk på den måten!!!
cec26 Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Ja, det er helt utrolig hvor mange dumme mennekser det finnes... er det mulig.... Pappan min døde i sommer av kreft.... og hus telefonen til mamma og pappa sto i pappas navn... de er også vært reserverte mot sånne telefonselgere... dagen etter pappa døde så ringte det noen fra bilndeforbundet og spurte etter pappa... mamma orka ikke å forklare noe og sa han ikke var tilstede... dama nok ikke hintet,, hun ringte flere ganger .. og skulle snakke med pappa... mamma måtte jo til slutt si at han var død... veit du hva dama sa da...? Da må dere gi beskjed om å bytte navn i telefonkatalogen... halloooooo..... det hadde gått 1 dag....
rødhette* Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Sjømannskirka??? Trodde ikke de ringte rundt til folk....
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Hjelper ikke døyten å si du har reservert deg for det er IKKE mulig å reservere seg mot telefoner fra veledige organisasjoner...
rødhette* Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Det er feil. Man kan da så visst reservere seg mot veldedige organisasjoner. Det man ikke kan reservere seg mot, er markedsundersøkelser.
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Fy faen så vemmelig! Da faren min døde, drev det Beste og sendte reklame i hans navn i over ett år etterpå, selvom moren min ringte OG skrev inn og ba dem slutte. Drittfolk.
verja Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 Hei! Har et litt annet eksempel. Er det mange av dere som er blitt oppringt av telefonselgere som vil "selge" dere ting/tang til babyen/barnet (bokklubb, startpakke etc). Og som blir "svært overrasket" over å høre at man venter barn? Har blitt oppringt av både den ene og den andre og ble så provosert da en repr for Krybbedødforeningen ringte til min mobil. En veldig god sak forøvrig, men støtter av prinsipp ikke opp om telefonsalg. Ble kjempeprovosert av dette (ja, det er nok litt mye hormoner ute og går, i uke 33). Hvordan vet de at man er gravid? Er meldt inn her på barnimagen.com, kan telefonselgerne hente ut noe fra registeret her?? Eller er det bare tilfeldig? Har lyst til å be de dra dit peppern gror...
fikk prins 11.01.07 Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 hei..har en annen tilsvarende erfaring med foreningen for krybbedød..de ringte og jeg sa jeg ikke var intressert og at jeg var drittlei av de ringte hver måned( noe de faktisk har gjort etter at jeg har støttet de et par ganger)....kjerringa svarte da: jeg ringer heller tilbake når du er litt blidere også la hun på...faen så frekt liksom... etter nok en månede ringte det en annen mann fra samme foreningen og lurte på en støtte...jeg svarte at hun som hadde ringt sist var kjempefrekk og at jeg derfor ikke ville være med på en støtte...da fikk jeg faktisk prate med sjefen på markedsavd. der..og fortalt alt...han skulle visstnok ta det opp med det menneske...men som sqagt..de ringer hele tiden og jeg er drittlei..jeg skal reservere meg jeg også...herregud de maser...
janne82 Skrevet 13. desember 2006 #9 Skrevet 13. desember 2006 jeg har også reservert meg, men i høst ringte de fra den krybbedød foreningen... hun ble veldig overrasket over at jeg var gravid... trodde først det var tilfeldig jeg da, men når jeg leser her nå ser jeg jo at de ringer konsekvent til gravide... hvor fåt de telefonnr fra??? leger og sånn har jo ikke lov å gi ut personlige opplysninger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå