Gå til innhold

Noen som har reist med baby etter de nye baggasjereglene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det hvis jeg maa ha med 3 flasker med kokt vann?

Tenker da paa den 1 dl grensa og gjennomsiktig plastpose.

Skrevet

Det gjelder ikke barnemat:)

Du kan bli bedt om å smake på det da. Men det gjør jo ingen ting!

Skrevet

Saa jeg kan bare ha flaskene i stellebaggen?

Skrevet

Jepp:)

Skrevet

Men ville kanskje tatt de frem i seikerhetskontrollen:)

Skrevet

nej du må ikkje ha dem i stellebaggen.. du må ta det opp å putte det i en egen pose du ber om på flyplassen...

Skrevet

Det er lov til aa ha med en plastikkpose pr person. Det gaar bare en flaske ned i 1l pose. Saa hvordan skal jeg gjöre det da?

Noen som vet helt sikkert dette?

Skrevet

Jeg har reist masse!!!

Bare å ta flere poser... Jeg hadde en med tre tomme flasker, en med liten boks grøt og liten boks mme pulver, en med matglass og to pk nan, og en med div nesedråper etc...

Slengte alltid alle opp på båndet og har kun en gang blitt bedt om å smake på pulveret.

Reist i norge, europa ellers og usa!

Skrevet

Og jeg har en pose som er større enn lovlig til flaskene... Så lenge de er sånne ziplock poser så er det visst greit. De skjønner at vi med små barn trenger div remedier med oss ;-)))

Skrevet

Vi kom hjem fra lisboa for ca en uke siden. Hadde med 4 f flasker med kokt vann på og en termos med varmt vann. Hadde alt sammen i stellebaggen og ikke i det posene man får på flyplassen. Det var overhodet ikke noe problem

Skrevet

Nei, det skal jo ikke väre noe problem dette her.

Vet bare at de er ganske strenge paa flyplassen i Nice og jeg skal reise alene med gutten, saa synes det er greit aa vite andres erfaringer.

Skrevet

Like greit å ha det i poser, så slipper du å bli stoppet og må forklare ;-)

Det er ihvertfall det jeg har fått beskjed om... Innenlands her i Norge, i Europa, over til usa og innenlands i usa.

Skrevet

Hvis du skal ha flaskene i de posene som er påbudt til andre flytende ting og tang, må du ha små flasker. De er så pass små at mine nuk flasker ikke fikk plass.

Skrevet

eg reiste innenlands for ca 2 uker siden og måtte ikke vise eller smake på noe da.. enda de nye reglene var starta da. hadde 1 flaske med melk og en tuttekopp med vann i stelleveska. var bare glad til jeg da ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...