Gå til innhold

1 uke over ikm idag=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt klart!!!! Rart mensen ikke har kommet? Hmmm... Kanskej ny test i morgen tidlig? Bare "knip igjen" til du kommer på apoteket? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihihi..takk jenter...dere er så søte!!!=)

sambo tror jg tar testen feil da...om jg ikke holder testpinnen lenge nok oppi koppen eller hva jg gjør..men men.. skulle kansje tatt en tur innoom legen ja..men syns at henne legen jeg har fått her er så sur..

bedre andre legen jeg hadde, han tok seg tid til å lytte, men hun nye, henne har bare hastverk. men men....kanskje stikke innom helsesøster=)

ja syns og d er rart...

er jo over en uke siden ikm(5 des)

hadde spotting 26 november også, i 2 dager...anntok at d kunne vært festeblødning? men..who knows...

håper at jg har en spire da...men jeg syns d burde slå ut på en test NÅ!!!!

Skrevet

enda ingen tantebesøk....

8 dager over nuh..

vet ikke hva jg skal tror eller gjøre jg?`

skal jg vente å se til den 19 så er d to uker over? teste med morgenurin??? gå til lege??

ååå herregud jg blir gaaal av dette her jg!!!!!

Skrevet

Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest for all del ;o)

Vi blir jo gale av nysgjerrighet her!!!! Hihihhihihihhihihihii!

Skrevet

jeg testa i går kveld.... den var negativ....=/

Skrevet

Mange som ikke tester positiv før det har gått lenge over ikm, en venninne fikk positiv først 9 dager over ikm. Så det finnes håp ;o)

Skrevet

åååååå=)

nå ble jg happy her=D=D=D=D Ja jg BØR være gravid nå altså:P hehe

testet hun mange ganger før hun fikk positiv da???=)

tror kansje jeg skal vente til tirsdag...eller noe sånn=) hvis tante blir borte så lenge

Skrevet

Test igjen om 2 dager for da har det gått 3 dager siden sist du testet, og hcg fordobles hver 2-3 dag! Så da vil det være større sjanser for at testen blir positiv! Dersom ikke tr har kommet vel og merke!!

Venninnen min testet vel ett par ganger tror jeg etter ikm.

LYKKE TIL!

Skrevet

OK=)

takk skal du ha...tester på lørdag jg da=D

kjennes ikke ut som d er noe tantebesøk på vej nej....=)

noen spire på dg snart eller ??

Skrevet

Håper det ;o) Finner det ut lille julaften eller julaften....blir deppa hvis tr skal ødelegge julaften!!!! Men jeg tenker positve tanker!! Har snakka med egget mitt.....hihihi...og snakka godt til soldatene! ;o) Så nå skal det klaffe!

Skrevet

TR skal IKKE få lov til å ødelegge noen julaft!!!!! no no no

hhehe..snakka med egget;) d var faktisk ganske smart...hvorfor er d ingen som har komt med et sånn råd før?? d burde jo funke..må jo høre etter liksom;)

har enda ingen tante på gang jg...så...jeg tester lørdagen, hvis den er negativ da så tar jg meg en tur innom legekontoret på mandag...=)

lykke til du da=) du er vel rundt el så du får kose dg =D

Skrevet

Oi rart ikke tanta dukker opp hvis du ikke er gravid da...noe jeg håper du er... ;)

Kjenner ei som aldri fikk positivtest noen av de 2 gangene hun var gravid...rart det der.

Masse masse lykke til med testinga. Håper på 2 streker!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...