Gå til innhold

1 uke over ikm idag=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en negativ test med QR rett etter ikm..hukser ikke hvilken dag etter...

meeen..er fortsatt ikke noe tegn til tante så jg skal nok ned å kjøpe en test når sambo kommer hjem=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååhh, så moro!!! ;-) Syntes du fortjener ett skikkelig ++++ jeg nå altså.... Håper spira klorer seg fast!!

Skrevet

ååå,ja,gjør det.og gi oss rapport med en gang!!

*håpe,håpe*

Skrevet

Hei vennen :o) Jeg tenkte jeg skulle inn å etterlyse deg her nå, så lenge siden jeg har hørt ifra deg, men her er du jo!... En uke over ikm ja...det begynner å bli lenge uten tr...skal du teste ikveld tror du? Oioi, spennende!! Krysser alt jeg har for deg, og så må du love å meddele en forhåpentligvis gledelig nyhet her inne om ikke lenge!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXKlemmer fra meg :o)

Skrevet

Har kjøpt en test nå.... men vet ikke om jg tør teste!!!!!!!:S

har jo ingen spesielle symptomer...

Skrevet

Dere er så søøøte alle sammen=D

Skrevet

ååå, hvordan klarer du å la vær...hehe...hadde ikke jeg klart... At tr er forsinket med en uke er vel et bra symptom da..?? oioi, ble nysgjerrig jeg nå...hehe... Hva tror du? blir d noe med deg ikveld? I såfall blir jeg her å venter..hehe... =)

Skrevet

åååå=)

jeg har jo kjempelyst å teste...men vet jo hvor skuffa jeg blir om den blir negativ denne gangen også...

er redd for at tanta ikke kommer pga at d har vært mye stress i d siste.. ..?

men jeg har kjent noe rare stikninger nederst i magendi siste dagene...ikke ubehagelige...men mest som "sug" på en måte...

Skrevet

har forresten vært hos ei venninne de siste dagene...derfor har jg ikke vært her inne=)

så koselig at dere bryr dere så masse her inne=) blir nestn helt rørt jg=D

Skrevet

...så du HAR kjent noe altså...hehe....:o) hmhmhm....lurer veldig på deg jeg nå altså....stikninger hadde jeg også fra litt etter ikm og til nå faktisk... spennende, spennende.....:o)

Skrevet

jeg går å tester nå jeg???

er d lurt om kvelden??? har drukket sikkert 1,5 liter med brus idag...

Skrevet

hehehh,....

skal jg teste?????:D

har en sambo her som helt sikkert kommer til å kaste meg inn på badet snart:P

Skrevet

Ja gjør det!!! Jeg venter her! i spenning..... Det er jo beste med morgenurin da...den er meste konsentrert...men du er jo en uke over ikm da., så hcg-verdien kan jo ha blitt ganske høy. Du har ikke en test ekstra da? til i morgen tidlig..?

Skrevet

GO GIRL!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx

Skrevet

nej....har bare 1 test...men d burde jo være nok hcg nå da??=)=)

Skrevet

Ja en uke over, jepp!! burde absolutt være nok!! Lykke til!!! :o) og kom fooort tilbake!! =)

Skrevet

JAAAA!!!!! Det er sikkert nok!!!! :) Tiss i kopp!!!

Skrevet

noooooooooooo

ååå...pulsen min gikk i 100...d så ut til at d skulle komme en strek i testsonen..men så gjorde d ikke d...=(=(=(

kun en strek...

kjipe grejer...

nå ble jeg faktisk sur altså!!!ååhr!

hehe...

men men..bedre lykke neste gang???

Skrevet

Å det var synd:( Skjønner godt at du ble lei deg nå- har selv opplevd det der ,mange ganger.................................bedre lykke neste gang!!

Snufs...dette var dumt!!

Skrevet

ånei...føler med deg nå altså.... men du, ikke mist motet!! det er ikke for sent enda!! Har hørt om flere som ikke har fått positiv test før etter 14 dager. Du skal ikke bestille deg en legetime da? fått tatt blodprøve? Så får du iallefall vite sikkert. Det ville jeg ha gjort! Masse trøsteklemmer ifra meg...:o)

Skrevet

NEI??? SÅ IDIOTISK... stakkars deg. Håper du har det greit da... klemmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...