Gå til innhold

Budeia 81 med spire !! :)


Keep_on_trying

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg er Levangsbygg. Var du født i 86? Vet ikke om jeg har lyst til å gi ut navn her inne, men jeg er født i des 81, har en sønn på to år og bor på et småbruk på bygda ett sted..... =) Hvem er du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei navn trenger du absolutt ikke å gi ut:) Jeg er også født i desember. I 86 ja:) Jeg er nesset-bygg, men flytta til Oslo for ikke så lenge siden:) Jeg er gravid med min første:) Det sier vel seg selv kanskje, siden jeg er så ung:) Når har du termin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter UL fikk jeg tildelt termin den 15. juli:) Legen sier 13. juli, men jeg forholder meg til det gynekologen fortalte:) Jeg har hatt en del blødninger og fikk derfor tildelt tidlig UL, men blødningene har heldigvis (bank i bordet) stoppet opp nå:)

 

Har du mye svangerskapssymptomer du eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så tidlig UL du fikk da.... Da har vi temin til samme tid da. Er ikke ofte man får på termindato. Sist gikk jeg 6 dager over. Er mye kvalm, men kaster ikke opp så mye. Er sykmeldt i 2 uka nå... Ellers så stikker det av og til i magen. Er vel livmora som strekker seg. Hvor fra nesset er du fra? Bamberg el. gjemble?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg har faktisk vært på UL 3 ganger til nå. De 2 første på samme dag pga forsterkede blødninger på kvelden igjen etter at jeg hadde vært der på morgenen. Dette var da jeg var i uke 5+noen dager. Så kom jeg tibake da jeg var 7+3 og fikk se at hjertet banket. Gynekologen sa at alt så perfekt ut selv om jeg blødde. Ble derfor ikke inkalt på nytt igjen før i uke 18. Jeg har vært sykemeldt i 3 uker, og blir ikke friskmeldt før på nyåret en gang. Fastlegen synes ikke jeg skal jobbe siden jeg blør så lett. Så dagene nå for tida er fryktelig lange.. Men men:)

 

Jeg har hatt kvalme siden uke 5, men det har forsterket seg mer og mer for hver uke, og nå er det på det hittil mest slitsomme. All mat kommer i retur hvis jeg spiser meg mett. Så jeg prøver å spiste lite og ofte.

 

Jeg er fra Bamberg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja jeg mistet i femte svangerskapsuke i sept. men legen min mente at det ikke var nødvendig med tidlig UL av den grunn.

Jeg og har hatt kvalmen siden uke 5. Er ikke så ille nå som for 2 uker siden. Moro at du er fra Bamberg da.. Mannen min vaks opp på Bamberg=) Skal du hjem til jul da? Dårlig med julesnø iallefall....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en tåpelig lege:( Men spiren din sitter denne gangen:) Svært få som mister etter uke 6-7 har jeg hørt:) Jeg har vært livredd for SA med tanke på at jeg har blødd en del, men jeg er mye roligere nå siden jeg har kommet "så langt" :) Når du mistet i september, blødde du lenge etterpå da? Var det kraftige blødninger med smerter? Jeg hadde krafige blødninger for litt over 1 uke siden, men det varte bare i ei lita stund. Og det kom i etterkant av sex. Sikkert derfor jeg blødde også.

 

Så morsomt:) Ja Bamberg er en fin plass å vokse opp på synes jeg:) Mange familier som bor der med masse unger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å svare på om jeg skal hjem i jula:p Jeg blir her i Oslo julaften, men kjører opp til Levanger 2. juledag:) Da blir jeg der frem til 6. juledag før vi drar opp til Mosjøen hos min samboers familie:) Så det blir mye reising i romjula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...