Gå til innhold

Alfred er endelig født! (Fødehistorie på 3 tri)

Anbefalte innlegg

Alfred kom altså til verden kl 1814 på 9 desember, 52 cm lang og 4390 gram! Ti dager over termin. Han er selvsagt verdens fineste baby ;-) og jeg og pappaen er stormende forelsket. Alt de sier om babyer er sant, alle klissete klisjéer stemmer, så det er bare å glede seg, alle dere som har det i vente.

Endelig er jeg blitt mamma! Hurra!

Drysser masse babystøv over alle sammen her inne og håper dere alle får føle samme lykken en vakker dag!!!!!!!!!!! Tuuusen takk for all støtten og hjelpen gjennom min tid som prøver/sliter/ivf'er.

Nå må jeg bort og se på vidunderet igjen. Ha det bra alle sammen!!!

Stor klem fra meg!

Fortsetter under...

Heldiggrisen!!! :o) Gratulerer så mye!

Jeg husker deg både herfra og fra 1. tri. Dessverre har jeg ikke kommet meg lengre, men håper at jeg får oppleve å bli mamma i 2007!

Kos deg videre med lille Alfred! :o)

Gratulere så mye med gutten!

Regner med at du vet at du er verdens heldigste og at jeg sitter her lyyyyyyyyse-grønn av misunnelse...

Kos deg videre med mann & barn:-)

Klemmm

Annonse

Takk for babystøv !

Så hyggelig med en liten julepresang på forskudd !

De vokser så kjempefort, så det er bare å nyte tiden mens de sover og er så bedårende og små.

Hvis man har litt overskudd da, etter nattevåk og lange amminger.

Såååå koselig at Alfred endelig er kommet Abra!! Har tenkt på deg disse dagene, visst du var på overtid. Har lest fødselshistorien din på 3. tri.

Gratulerer så mye med det lille mirakelet, kos deg i jula med verdens beste julepresang!

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...