Gå til innhold

UL-kan man selv se om det er en gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL men jeg var bestemt på at jeg ikke skulle spørre om kjønnet. Fikk med et fint bilde, men når jeg kom hjem og så tydeligere på det ser jeg at det er noe mellom bena på babyen..?! Kan det være en tissemann? En tynn liten ca 0,5 cm lang strek midt i mellom bena på den. R så spent på om det kanskje er en gutt nå og angrer egentlig på at jeg ikke spurte jordmor...noen med lignende erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi så tydelig tissamann på vår baby da vi var på ul;) Så d er mulig;) men var jm som tok opp bildet av "utstyret" og spurte oss om vi kunne se kjønnet;) Så d var liten tvil for vår del;)

Men d du ser kan jo og være navlestrengen da som sniker seg med på bildet...;) Så du må nok leve litt i spenning, men er godt mulig d er tissemann og;)

Skrevet

da vi var paa ultralyden saa baade jeg og mannen min tissemannen foer jordmor rakk aa fortelle. :) Vi fikk med oss et flott bilde som viser laarbeina med tissemannen imellom! :D saa det kan vaere den du ser, men det kan ogsaa vaere navlestrengen, saa du kan nok ikke foele deg for sikker heller. Du faar bare vente i spenning! :) Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...