anaina Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Har tenkt å kjøpe sædkvalitetsprøve fra babymirakel.no Er den bra? Måler den både antall og svømming, eller?
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Det lurer jeg på også... Hvorfor skal vi jenter, EL-teste, tempe og alt det der hvis det er gutta som er "problemet"?? La de ta en hjemmetest!!!
Blomst19PP Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Tror jeg ville foretrukket å levere en test til en spesialist Der måler de alt helt nøyaktig.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 vi prøvde hjemmestest da vi trodde det kunne være noen dårlige svømmere hos han...Men ifølge testen var det ikke det. Og det stemte etter 13 måneder:) Nå venter vi vår første.....lille gutt...... Så prøv den testen hvis dere føler for det...Ikke noe dårligere de enn de vi kjøper for oss jenter. Det er to tester i pakka, for dere skal dobbeltsjekke svømmerne. Får du to ulike svar, så må dere sjekke hos lege, anbefales det:) Lykke til:)
Hathor Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Samboeren min kjøpte en på nett, husker ikke hvor. Den viste lavt antall/lite sædceller. Så da fikk vi rekv. av gynekologen til å ta ordentlig sjekk på Rikshospitalet. Der viste testen første gang at antallet var helt bra, men det var mange sædceller med hode-eller nakkefeil. Så testen ga en indikasjon på ar det var noe galt, men ikke helt rett når det gjaldt hva. Akupunktøren vår ønsket å vite det, fordi det visstnok gjorde litt forskjell når det gjaldt den behandlingen, ellers har det vel liten praktisk betydning. Anbefaller alle å sjekke sædkvalitet hvertfall når man er over 30 som oss og gjerne skulle blitt gravide med en gang... Så slipper jentene å styre med eggløsningstester og alt mulig rart annet i lang tid, og så oppdage at sjansene hele tiden har vært veldig små pga. sæden... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå