PetuniA *HøygraviD* Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Jeg er nå i uke 35+2. Jeg var hos jordmor den 30. November,og hun sa da at hun skulle sende meg på ny UL for å finne ut hva slags leie junior ligger i. Men jeg har fortsatt ikke fått beskjed fra sykehuset om når jeg skal på UL,tror dere de har glemt meg? Vil jo ikke mase,men har venta på posten i dag,og har ikke fått noe brev....
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 klarte hun ikke å kjenne det med hendene? Det skader jo ikke å ringe å spørre, tilfelle det kan ta litt tid å få en ul time... I tilfelle babyen skulle ligge i seteleie vil de vel evt prøve å snu den kanskje, eller i hvertfall sjekke om du må ha ks...
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 Nei,det er ikke alltid de klarer det... Og jeg vet at det kanskje blir keisersnitt,og da er det i såfall greit å få vite det snart,ettersom det da kun blir 3 uker til det eventuelle keisersnittet.... Så da er det kanskje best å ringe med andre ord. Men da er det føden jeg skal ringe til?(Tror det var dit hun sendte brevet for ca 2 uker siden...............)
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Må inrømme at jeg ikke har peiling, er igrunn ganske undrende over en del ting selv akkurat nå, men jeg tipper du kan ringe føden å høre ja. Hvis det er feil sted så sier de vel evt hvor du skal henvende deg! Jeg er litt sånn som synes det kan være kjipt å ringe i frykt for å virke hysterisk og masete, men hva er oddsen for at de husker hvem vi er uansett? Og hvis du må ha KS kan det jo være greit å vite om det ja, da må du vel ha litt mental forbredelse:-)
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2006 Ikke bare jeg som må ha det gitt Sambo sitter å overbeviser seg selv om at alt går bra og ungen ligger med hodet ned,og vi slipper keisersnitt Men da får jeg ringe da.. Har telefonangst. Liker ikke å snakke med fremmede mennesker i telefonen.
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Sånn er jeg og, for noen år siden tvinga jeg lillesøstra mi til å ringe steder for meg! Hehe, men nå har jeg skjerpa meg, og det går igrunn bedre:-) Er jo sjelden folk biter i telefonen da... :-) Du får komme med en liten oppdatering da, både på om du overlevde telefonsamtalen, fikk et godt svar, og om du ender opp med KS eller "vanlig"!
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2006 Fikk beskjed om at jeg får UL den 19. Og sambo var veldig skuffa,for da skulle egentlig han kjøre lillebroren sin på oppkjøring,men vi fikk ordna så han fikk være med allikevel Så det blir spennende å se da,hva vi ender opp med...
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #8 Skrevet 12. desember 2006 Så bra! Da var det jo ikke farlig å ringe i det hele tatt da:-) Heldig som får se babyen igjen også, jeg synes det er så leeenge siden ul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå