Gå til innhold

Hvordan er deres status idag?


Atpåklatt ønskes

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 9+3 og har 216 dager igjenn av svangerskapet. Termin 16 juli. Er for tiden sykmeldt i andre uke på rad da jeg sliter sånn med kvalme. I dag har jeg en litt kjedelig dag. Har halsbetennelse og er sef. kvalm, uten å kaste opp. Var på 1 legebesøk i går og alt så greit ut. Gutten min på to er i barnehagen i dag, så det blir til at jeg bare svirrer rundt og ikke får gjort noe fornuftig. Sov til 11.30 i dag=/ Hvordan har dere andre jenter det i dag, og er dere langt på veg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,jeg har 207 dager ihjen.er 10+5.har termin 07.juli. har vært veldig kvalm til nå,i dag er første dagen uten og være helt ødelagt,yes!!!håper det værste har gitt seg.noen av dere som har fått mage alt eller???jeg får ikke brukt noen av olabuksene mine.førler med så oppblåst.blir kvalm av og ha noe som strammer på magen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sååå kvalm=(Har heldigvis noen til å passe gutten min på 1år i dag.Skal i tillegg begynne i ny jobb i morgen.Synes egentlig ting er litt fælt i dag,selv om jeg er kjempeglad for å være gravid.Synes synd på min lille sønn når jeg er i dårlig form.Dette ble litt sytete,men sånn føler jeg det i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+2 og har 210 dager igjen.

Har termin 10 juli og gleder meg veldig.

Har vært i super-form frem til i går, da ble jeg skikkelig kvalm, hvilket resulterte i hjemme-dag i går og i dag. Blir bedre og bedre jo mer jeg sover, så er tilbake på jobb i morra. Julestria tar vel litt på, selv om jeg egentlig ikke har gjort noe!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

Jeg er 6 + 1 i dag, og har 35 uker igjen. Termin 9. august. Jeg har vært i fin form, men kjenner meg trøtt og ofte uvel på kvelden. Men i dag er jeg småkvalm på jobb. Hmmm. Hyggelig å ha bim når det går trått på jobb iallfall. Lite å gjøre i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det helt jævlig. Har vært mer eller mindre sykemeldt siden slutten av november pga ekstrem kvalme. Jeg klarer nesten ikke å holde noe som helst nede, og nå ser det ut til at jeg blir innlagt for å få litt intravnøs næring. Er i min 9. uke og håper at dette skal ta slutt snart. Er så forferdelig sliten og utmagret. Ikke antydning til mage her i gården. Er så redd for at dette skal skade babyen på noen måte...

Gleder meg til jeg kan begynne å være noenlunde normal igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er omtrent like langt som deg. Har en datter på 15mnd som ikke har plass i barnehage, så jeg er ganske trøtt for tiden. Er heldigvis ikke kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm eg er 6+0 idag og dette stod på min BIM din side: I dag er det tirsdag 12. desember.

Du går nå i 7. svangerskapsuke og har 240 dager (34 uker) til termin torsdag 9. august 2007.

 

så då har jo du òg 34 uker igjen..men 6+1? hmm det kommer vel an på hvilken terminkalkulator man bruker da... brukte den på www.babyverden.com eg..

 

går fint her, er ikkje så veldig kvalm, men sov derimot 10 timer i natt..stod ikkje opp før kvart på 12... og nå sitte eg her og må prøve å lesa te eksamen...kjedelige greier..men imårå ittemiddag så e det juleferie:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg 8+3, og har hittil spydd 4 ganger i dag. (Klokken er halv ett paa formiddagen--bor i USA.) Klarte nettopp aa faa i meg litt peppermynte-is og litt farris. Haaper det holder seg nede. Saann ved 4tiden paa ettermiddagen pleier kvalmen aa gi seg slik at jeg klarer aa spise.

 

Jeg sitter her og tar en liten pause fra en oppgave jeg skriver. Den skal leveres i morgen, og det kan godt hende jeg maa bli oppe i natt og jobbe med den. (Eneste tiden jeg ikke er kvalm.) Gleder meg VELDIG til semesteret er over--da har jeg nesten fire ukers juleferie, og haaper paa at kvalmen gir seg innen juleferien er over.

 

Var paa ultralyd i gaar og saa nurket. Veldig koselig. Vi saa det vesle hjertet som dunket og dunket. Jeg skal paa andre legetime hos min obsteritician paa torsdag. Foerste legetime var i uke 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff. jeg har også sytedag!!

Lå våken halve natta med vondt i kroppen, hele venstresiden min har visst slått seg vrang!

Fant ikke krykker og måtte humpe rundt på stive ledd hele dagen.. har eksamen, men i dag ble jeg plutselig så kvalm, og orket ikkenoe.. dvs at jeg har utrolig mye å gjøre i morra, for jeg må bli ferdig i løpet av dagen!!

Huff for en dag..

men det hjelper som regel å sove, så tenkte jeg skulle prøve å få en halvtime nå på sofaen...

 

er forresten 11+5 /11+1 (forskjellige leger mener forskjellige ting..)

og har stort sett sluppet unna kvalmen til nå.. men i dag kom den altså.

ikke spydd da, heldigvis.. selvom det har føltes nære på noen ganger!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk som spør! Ikke så verst i dag, generelt ikke så verst ellers heller. Er 8+6, har vært mye trøtt, og bare litt kvalm. Lav konsentrasjon, det passer ganske dårlig på jobb. Har ellers merket litt stivhet (som om jeg er støl) i korsryggen. Satser på at det er heelt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...