ღneneღ Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Jeg skal kjøpe en liten ting i bursdagsgave til en som akkurat har blitt mamma....er det noen som har noen gode ideer til hva jeg kan kjøpe?Burde jo kanskje klart å komme på noe selv, siden jeg også er ganske nybakt mamma...men det er rart med det. Og har du noen tips til hva man kan kjøpe i julegave til vennepar som også akkurat har blitt foreldre så tar jeg imot med stor takk!!
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 skla det ha noe med å bli mamma og bli mamma og pappa( vennepar) å gjøre eller bare noe å gi... til henne som akkurat har blitt mamma så kan du jo gi en liten kurv med litt forskjellige "bahandle-seg-selv-ting". jeg klarte hvertfall ikke å gjøre så mye selvpleiende på slutten av svangerskapet og savnet det veldig, ( har akkurat klart å begynne og bøye meg vanlig igjen etter veldig masse sting, ) så du kan jo lage en liten kurv med dujftelys, selvbruningsspray, fotkrem, håndkrem,badesalt til å putte i fotbad, fotfil, neglelakk, ... ja det du skulle komme på eller har råd til.... vet jo ikke hvordan hun er da, men deter hverfall noe mine venninner hadde satt pris på. og somjeg hadde satt pris på selv også.. eller sånn ramme med sånn inni så de kan lage fotavtrykk av babyen sin.... kom hvis ikke på så mye spennende jeg...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 hva med et bæresjal eller en ringslynge??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå