*guttemamma* Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Jada, trudde endelig at nå hadde vi fått god nattrutine, men neida. I går kveld gikk det heilt sinnsykt bra, sovner med en gang, men han har en dendens til å våkne etter 2-3timer og begynne å styre. Skjer nesten hver kveld. Og i natt våkent han 22.30 (akkurat da dokumentaren begynte på tv2 som jeg absolutt ville se) gråt og bar seg, stup trøtt men ville ikke sove. Sovnet igjen etter en halv time og våkent igjen 00.30, styrte litt da og men sovnet ganske fort igjen. Så kl 4 var det på ann igjen, og da var han våken i en time.. bare gråting og tøv... hmm, tenner kanksje?? ser ingenting nytt i munnen, han er så motvillig når jeg skal se at det er nesten umulig. og så våknet han 05.30, tok han med inn til meg, der fikk han pupp og så sov vi til 8. Andre netter går som en drøm, sover rundt og bare våker 1-2 ganger for smokk. Er det normalt at det ikke kan bli en fast rutine snart. Med en gang jeg tror at nå sover han godt og rundt, så begynner han å tøver... Blir drittsur av det her tullet... arg
ava* Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Sånn er det her og, men det har veldig sammenheng m hva jeg spiser. Det er veldig mye tulla mi reagerer på og hvis jeg klarer å holde meg borte fra dette sover hun veldig godt!!!!!!!!!
*guttemamma* Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 min er 9 mnd nå, så jeg tror ikke at det skyldes matinntaket mitt lenger.. skylder på mørketiden, han var ikke så ille før sola forsvant... nei det skal ikke være lett...
katty Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Vi har det også sånn. Kjempe slitsomt, men har også lurt på om det kommer tenner snart. Datteren min er 7 mnd. Håper det bare er en periode som går fort over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå