Gå til innhold

Desember: Hipp Hurra - I går fylte Trygve 1 år !

Anbefalte innlegg

Ja i går ble den lille gutten min stor gutt på 1 år. Utrolig hvor fort dette året har gått.

På formiddagen var Trygve hos svigermor pga at jeg var syk. Hadde kost seg der i lag med søskenbarnet sitt på 1år og 4 mnd.

På ettermiddagen var vi 10 voksne og 5 barn som feiret bursdagen.

Tryge fikk mye fint, men som vanlig så var nå papiret og båndet like morsom som innholdet.

Han fikk prøve å spise alene med skje fra fat da han fikk bløtkakestykket sitt. Først var han bare kjempeoverrasket over hva som var satt fremfor han og så begynte han å koste litt biter i gulvet, slo litt med skjeen, og begynte å prøve å få noe i skjeen men plagdes. Jeg hjalp han med å få litt i skjeen og da tok han den til munnen, gjerne på tvers, men etterhvert fikk han nå inn endel.

Fikk også en liten juicepakke m/sugerør og denne gangen sugde han som bare det (har prøvd en gang før men da fikk han det ikke til). Ble helt vill når jeg tok fra han pakken. Var vist kjemepgodt - han får jo bare vann til vanlig.

Tror han hadde en kjempeflott dag, han smilte og koste seg skikkelig, er jo så glad i folk.

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...