Påan-igjen Skrevet 12. desember 2006 #1 Del Skrevet 12. desember 2006 Nå er det noen dager siden jeg har vært her inne pga forberedelser til bursdagsfeiringen og sykdom. I slutten av forrige uke bet Trygve meg til blods i brystvorten. Såret grodde ikke skikkelig pga at det gikk opp hver gang jeg ammet, og så satte det seg fast i ammeinnlegg ol. Var vondt i brystvorten når jeg ammet, men det gikk nå. Men så på lørdagskvelden mens jeg sto å baket kaker til bursdagsselskapet fikk jeg først veldig vondt i kroppen, så begynte jeg å få feber og vondt i hele brystet. Søndagsmorgenen hadde jeg nesten 40 i feber og og så vondt i kroppen og hodet at jeg spydde av smerte. Dro på legevakten etterhvert og fikk konstandert en sterk brystbetennelse. Fikk penselin som jeg nå går på. Hele søndagen lå jeg på sofaen og sov stort sett. Skulle egentlig hatt barneselskap for "barselgruppa" fra DIB/NM på søndag men det måtte selvfølgelig avlyses. I går formiddag var Trygve hos svigermor slik at jeg fikk sove og slappe av, og da føle jeg meg såpass grei selv om jeg hadde rundt 38 i feber at det ble bursdagsfeiring på Trygve på ettermiddagen. Hadde jo masse kaker klar, måtte bare pynte bløtkaken. Ble et fint selskap, selv om jeg ikke var "helt med" og jeg var rimelig sliten på kvelden. I dag er jeg imidlertid mye bedre, det meste av feberen gikk ut av kroppen i natt. Skal skrive litt om bursdagen i et eget innlegg. Tror dette ble langt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danselettbatterinna Skrevet 12. desember 2006 #2 Del Skrevet 12. desember 2006 Au au au! Høres helt forferdelig ut! Godt at du er på bedringenvei da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 12. desember 2006 #3 Del Skrevet 12. desember 2006 Uff a meg! Hørs ikke bra ut. Slet de siste mnd av ammingen med et sår som ikke ville gro på det ene brystet. Og det tok faktisk ca 1 mnd før den siste lille skurven falt av. Få ordning på det så fort som mulig. Ikke bra å gå med smerter. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 14. desember 2006 #4 Del Skrevet 14. desember 2006 Auuuuuuuuuuu, å herre min, stakkars deg!!!!!!! Kjenne kor vondt d e, grøss.... Godt å høre du e på bedringens vei hvertfall. Jammen meg bra krefter i de små kjevene t småttisene, heilt utrolig. Tygge jo ikkje lite til når de først tygge heller. Eg e heldigvis ferdig å amme, så slippe d der.. Men snuppa e fæl å bite seg fast i skulderen eller armen når ho kosa. trykke hode inntil og plutselig bite ho til. Tror d e for ho klør sånn i tennene, veit ikkje heilt. Går å gnage alle veia, så vi har små bite merker på de fleste møblene i stuen no. Bordet og tv'benken e mest utsatt.hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 14. desember 2006 #5 Del Skrevet 14. desember 2006 Auuuuu. Jeg er glad det ikke var så hardt da Even beit meg, phu. Så godt å høre at du er på bedringens vei. Stooooor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå