LB83 Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 da mener jeg uten mat, legger seg i 8- 9 tiden nå og sover ofte 8- 9 timer uten mat, så pupp og sover til 9-10. i natt voknet hun 8 og hadde da ikke spist siden rundt 2100. er veldig heldig da for hun sover bra om natta og har alltid gjort det, å nå går det lengre og lengre uten mat om natta. hun spiser ofte på dagen da. ikke mer enn 2 timer mellom måltidene så hun får vel nok mat .. lagt på seg 520 gram på 4 uker. Er det lite? hun er 11 uker nå og har sovet lenge om natten siden rundt 8 uker. uthvilt og glad mamma
Mikroline Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Min lillegutt begynte også å sove i 8-10 timer om natten uten mat da han var 10 uker. Det gjør han enda, nå er han litt over 4 mnd. Tror vi skal nyte det så lenge det varer:) De styrer matinntaket selv, så hvis du har nok melk, hun er blid og fornøyd og følger vektkurven sin, er det ikke noen grunn til å bekymre seg. De legger jo på seg litt i rykk og napp også.
LB83 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 okei.. godt å høre at det er flere. er jo veldig heldig da, får jo sove masse.. skal nye det jeg, håper det fortsetter sånn..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå