elma81 Skrevet 12. desember 2006 #1 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg er nå i uke 34 og har vært 30 % sykemeldt frem til nå. Bruker 1 time på å reise til jobben, så det sliter meg ut ganske mye..! Føler at alt blir bare tyngre og tyngre... Har ikke greid å gå på jobb verken i går eller i dag pga at jeg føler meg utslitt og har i tillegg blitt forkjøla.. Har prøvd å kontakte legen for å høre om jeg kan få 50 % sykemelding. Hun skulle kontakte meg senere i dag. Føler at jeg syter for mye, men helsen kommer jo tross alt først! Andre som har det sånn?.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7434199-sykemeldt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nneliten Skrevet 12. desember 2006 #2 Del Skrevet 12. desember 2006 Ikke ha dårlig samvittighet for å be om ytterligere redusert stilling når du føler deg sliten og virkelig nærmer deg termin! Vi jenter har en tendens til å være altfor pliktoppfyllende - og hvem takker oss? Lytt til kroppen din du! Du skal tross alt ha overskudd til å ta deg av den lille som snart kommer til verden! Dersom du presser deg for mye, ender det vel gjerne med 100% sm. i stedet. (Vet du forresten at du ikke kan bruke egenmelding nå som du er delvis sm?) Har selv vært 50% sm siden midten av oktober, og takket være denne ordningen klarer jeg å fungere både på jobb og hjemme frem til permisjonen starter til jul. Hadde jeg følt at det ikke var tilstrekkelig med 50%, hadde jeg nok bedt om ytterligere redusert stilling. Det hender jo innimellom at jeg etter en dårlig natt skulle ønske jeg var 100% sm, men når jeg først er kommet på jobb, så går det jo bra. Hviler ut dagen etterpå med god samvittighet! Bare 5 arbeidsdager igjen! God bedring! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7434199-sykemeldt/#findComment-7434489 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå