Gå til innhold

Det er noe jeg lurer på....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er veldig tett i nesa og snørrete..

Har prøvd å gi han saltvannsoppløs. og nesedråper for baby. Sistnevnte brukte vi når han var nyfødt- da funket de veldig bra. Nå er han 6 mnd, og er en kraftig plugg..

Kan jeg kjøpe nesespray for barn og gi han? Han plages veldig på nettene og våkner ofte og skriker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn er snart 7 mnd og er tett som bare det han også.

Har du sånn du "suger" ut snørret med???

Jeg bruker den først, så gir jeg nesedråper (for baby).

Så ammer jeg han etterpå.

Da er han ganske fin en liten stund hvertfall :)

Skrevet

jenta mi er konstant tett i nesa, det renner å renner. begynnte to dager før hun fikk sin første tann. er ingenting jeg har gjort som har hjulpet. bruker snørrsugeren å 15 min etter er hun like ille. regner med det er pga tennene

Skrevet

Har en sånn snørrsuger som det så fint heter- men, mini blir helt gaal når jeg bruker den, og HYLskriker når den nermer meg nesa hans. Det samme gjeler nesedråpene. Tortur nesten... :)

Han var tett for noen uker siden og- da kom to tenner til syne, men nå er han rett å slett bare forkjølet- og vi skal ut å fly på fredagen.. Da blir det vel litt skriking da å...

Men, tror dere jeg kan bruke nesespray for barn??- sikkert ikke, det er jo litt efedrin i den.. men, noen som har prøvd.. ??

Skrevet

du får kjøpt rhinox 0,1mg/ml nesedråper for barn inntil 2år.de kan brukes fra 4 uker....anbefalt dosering varierer etter alder.

kan trygt bruke dette mot tett nese...

Skrevet

står ikke noe om at de inneholder efidrin.....ikke sånn jeg forstår iallefall...men det går jo an å spørre på apotek...

efedrin fåes vel på resept????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...