Gå til innhold

Hvor tidlig før forventet el tester dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... Tror el kommer rundt den 24, men lurer på om jeg skal begynne å teste etter den den 19, bare i tilfelle.. Var jo litt kluss med tr sist mnd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tidligere pleid å få EL på dag 18, men pga "intuisjon" begynte jeg å teste på dag 8 (!!!), og jeg fikk positiv test nå nettopp på dag 13! Så hvis man har (billige) tester liggende så test i vei :o) Tidligere har jeg ikke pleid å starte før tiiiidligst dag 10 i syklusen (første syklus med tester, senere har jeg begynt testingen på dag 12-14).

Skrevet

Okey, ja, man vil jo heller starte tidlig slik at ikke man mister dagen!!!! Har iallefall noen tester liggende, så da kjører jeg på litt tidligere jeg altså!!

Takk for svar!

Skrevet

Jeg pleier også å starte å teste en stund før forventet EL. Jeg har hatt sykluser på fra 29 - 36 dager, så jeg må i alle fall sørge for å starte å teste slik at jeg får med meg EL dersom jeg skulle ha en 29 dagers syklus også. Jeg kjøper billigtester, så d koster det jo nesten ingenting å teste heller ;)

Lykke til med jakten på EL ;) Min EL er over, så nå venter vi bare på resultatene av denne mnd prøving. Håper på positiv test på julaften ;)

Skrevet

Ja, ikke sant, har litt varierende jeg også. Får håpe jeg finner den, starter nok om ikke så veldig lenge *Ler* Prøve å drøye den litt bare, men det er nervepirrende!!

Skrevet

Ja, jeg syntes også at det er utrolig spennende å være prøver. Hva skal jeg finne på den dgen jeg blir gravid og ikke lenger har testingen å glede meg til liksom ;) He, he...

Skrevet

Ja, gud, dette blir jo rene livsstilen dette... Hehehe.. Våkner på morgenen, tar tempen, skrur på pc`n og noterer ned, teller dager, bestiller tester.... Hehe, hvis jeg er så heldig å bli gravid i nærmeste fremtid tror jeg at jeg må på "avvenning" fra dette greine her.... ;-)

Skrevet

Hehe - det blir ikke bedre heller... Plutselig sitter du der med en spire i magen du ikke kan vente på å bli kjent med. Logger på BiM, sjekker hvor langt du har kommet, hvor langt har babyen kommet, hva "gjør" h*n nå, hva skjer med kroppen din... Og så plopper barnet ut, og da må man i ALLE fall logge på, for hva søren skal man gjøre når barnet gråter, har bleieutslett, ikke vil ha mat. Og DiB er jo det mest fantastiske stedet å fortelle om første latter, første rulling, første skritt også, for da kan man bable og skryte så mye man vil, og "alle" er like entusiastiske :oD Takk gud for at det finnes steder man ikke trenger å ta seg i skinnet på :o)

Skrevet

Ja, det er helt sant!!! Veldig glad for at jeg "snubla" over denne siden, den har lært meg veldig mye og jeg er mye sikrere på hvordan jeg skal gå frem på ting. Sinnsykt bra!! Nei, tror ikke jeg forlater denne siden med det første, nei ;-)

Skrevet

Regner dere første dag i siste mens den dagen dere begynner å spotte, eller den dagen blødningen kommer? Jeg spottet i 2-3 dager denne ganeg (første mens etter at jeg mista), og er litt usikker på hvilken dag jeg skal beregne ut i fra...

Skrevet

Jeg er ikke 100% sikker, men er det ikke første dag med friskt blod, som er regelen? Hmm, kanskje noen andre vet.. :-)

Skrevet

Jeg har alltid tenkt det jeg også, men har alltid bare spottet litt en dag før blødningen har kommet - og da er jo forskjellen så liten. Når det er snakk om bortimot tre dager har det jo litt å si for beregning av EL. hører gjerne fra andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...