Mockanin Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Lar dere deres barn på ca 11 mnd. få klementiner? Vår elsker det. Riktignok må vi ta av "skinnet" på klementinbåten for han først. Han kommer i hundre med en gang han ser at vi tar i en klementin.
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 vår jente på 11mnd får også litt klementin...elsker det, og går i fruktkurven og henter seg....men hun får ikke en hel en da...
Beama Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Skal jo egentlig ikke ja sitrus før de er over året.. men min mor måtte jo selvsagt stappe i henne klementiner her en dag.. og hun har ikke reagert på noe hvis.. så nå får hun klementin til stadighet.. kan ikke spise klementin her i huset uten at hun begynner å hyle for hun ikke får.. så når jeg spiser klementin så spiser jeg nesten hele båten sånn at det bare er tuppen igjen.. og den får hun.. med "skinn" og det hele.
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 hun får smake ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå