Gå til innhold

Kan noen kommentere? Please - betyr mye for meg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe galt med magen din.. Den er vel helt normal??

Noen blir store, andre ikke fullt så store.. sånn er det bare=) Førstegangs får som regel ikke den kjempemagen heller...

Vær heller gla for at du er så stor..

Skrevet

Hehehe Vær heller glad for at du IKKE er så stor mente jeg!

Skrevet

Jeg er ikke noe større enn deg. Kan tenke meg at jeg er omtrent lik. Er 24 + 3 i dag.

Skrevet

Takk for svar, jenter! Ble bare så lei meg i går! Tenk om ungen ikke vokser som den skal? Men det gjør den jo for sf-målet stiger så... Og magen blir faktisk større.... jaja, en får bare begynne å drite i hva andre sier når de sier noe stygt/slemt og heller ta innover seg det pene som blir sagt da! Som fra dere;-)

Skrevet

La de bare syntes hva de vil og ikke bry deg noe om dem du.

Noen får stor mage andre ikke, noen legger på seg mye andre lite.

Sånn er det bare. Allt som teller er jo at ungen er frisk. Det er alltid noen som kommer med teite kommentarer. Da min søster var 6mnd på vei å lånte hun mine klær. Ho så ikke gravid ut i hele tatt på den tiden. Jeg var nå bare ca 10 kg tyngre en henne. Ho var vel 8 månder på vei før folk var sikker på at ho var gravid og ikke bare hadde lagt på seg noen få kilo. Men hun fødte en nydelig og velskapt baby. Dumme komentarer kommer stort sett fra folk som enten er sjalu eller som liker å være "jævlige".

Og det beste man kan gjøre er å ikke bry seg. (selv om det er vanskelig noen ganger.)

Syntes magen din er helt fin jeg.

Skrevet

syns ikke du skal være lei deg..

magen din var kjempe fin..

du kan se på min å sammenligne om du vil??

er ikke større enn deg jeg!!

Skrevet

Magen din var kjempefin den! Vær glad for at du ikke har diiiiiiger mage... Jeg håper min stopper å vokse jeg nå! Ikke praktisk med stor-mage..:P

Skrevet

Magen din ser helt perfekt ut! Jeg er nok pittelitt større enn deg, er 24+2, men dette er min andre.

Jeg tror faktisk jeg var mindre enn deg første gangen, så alt er normalt, og naboene dine burde passe kjeften sin! (Er skikkelig på krigsstien idag, merker jeg.. hehehe)

Skrevet

Jeg er vel i uke 24 (snart? Har gått ut av tellingen) og magen min er en god del mindre enn din! Går fremdeles i vanlige klær, og er egentlig ganske fornøyd med det! :D

Drit i sånne kommentarer.

Venter forresten også jente.

Skrevet

Du har jo kjempe fin mage! ikke tenk på hva andre synes. Alle gravide kropper er forskjellige, noen er store tidlig mens andre er små.Jeg er gravid i 24 uke, og folk rundt meg spør om det er flere enn 1 der inne.: )venter jente jeg og. tror størrelse på magen kan også ha litt med hvordan moren vår så ut når hun var gravid, min mor var stor hele veien og det ser det ut som jeg kommer til og bli og.det viktigste er jo at babyen vokser og har det bra. : )

Skrevet

Så fin mage du har! Synes du er kjempefin jeg!

Selv er jeg 15+4 i dag og er ikke langt unna din størrelse på magen. DVS jeg er jo stor tidlig. Ikke noe bedre det heller...

Vi er nok alle forskjellige og du bærer kanskje jenta di langt inne mens jeg bærer vår langt ute:) (ps: jeg vet ikke hva jeg får ennå)

Synes du skal være stolt av deg selv og drite i hva de teite naboene dine mener:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...