Gå til innhold

Forkjølet.


prins 07, prins 10

Anbefalte innlegg

Er forkjølet og hoster og nyser kraftig. Har hatt vondt i magen idag også, og nå vet jeg ikke om det er på grunn av hostingen eller livmoren som vokser. Er redd for å skade barnet. Noen andre som har det sånn i disse forkjølelses tider?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på dei!

 

jeg er også velidg forkjøla nå, og hoster til jeg brekker meg - fikk til og med masse små røde prikker i ansiktet i går pga "høyt trykk" i ansiktet under brekning. Jeg tenker som så at å brekke seg er krafitgste form for hosting, og at å spy er jo velidg vanlig blant gravide, så det har ingenitng å si for den lille. Eneste er at hvis du har feber over 39 bør du kontakte lege og høre om du skal ta febernedsettende.

 

God bedring!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er redd for det samme som deg...tror ikke det er skadelig,men så tenker jeg litt at det sies en skal ikke løfte så tunkt at det rykker til i livmoren for morkaken kan løsne..så jeg sitter her,redd for å hoste for jeg hoster så kraftig at det presser langt langt ned i magen.

 

håper det ikke er "farlig",og at noen kan komme med svar viss de hvet noe om det =) men jo,jeg har det sånn jeg også.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir nesten sånn at man blir redd for å hoste, og det er jo ikke bra det heller, med tanke på lungebetennelse hvis man ikke får hostet opp.. æsj, ja dere skjønner vel hva jeg mener. Har vært hos legen, og hun sa jeg kunne ta paracet og otrivin, til og med trixal hostesaft. Holder meg til otrivin først ( nå får jeg endelig puste, hehe). God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var kraftig forkjølet for et par uker siden. var til legen og han sa at hosting ikke kan fremkalle en sa og at hvis noe går galt så ville det skjedd uansett. men man skulle ligge unna for sterke hostesafter (inneholder alkohol) som nevnt tidligere er det heller ikke så bra med for høy feber.

 

God bedring jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært forkjølet konstant i 1 mnd jeg nå,snørret rinner,hoster så jeg brekker meg.. er rett å slett sliten..men håper alt er bra me barnet.. går jo å smatter på hostetabbletter hele tiden... håper d gir seg snart..

 

god bedring jenter...=O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...