Gå til innhold

Sykehusvalg


Lykkelioggla

Anbefalte innlegg

Legen fortalte at det er fritt sykehusvalg, men at det er veldig vanskelig å bytte til et annet fordi det er så fullt. Jeg tilhører bærum sykehus (men bor midt mellom ullevål og rikshospitalet.). Hva er grunnen til at dere bytter sykehus? Er det noen sykehus som er "bedre" enn andre? Jeg er ny i byen og har verken hørt noe positivt eller negativt om noen av sykehusene? Noen som vet noe jeg ikke vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oslo har alt for få fødeplasser. Problemet er i hovedsak sentrert rundt Ullevål, og følgene er at det ofte er svært hektisk på avdelingene, og også at det i blant avvises kvinner i fødsel. Du kan trygt søke fødeplass på Bærum. Fødeavdelingen der har et velidg godt rykte, og for dem er det et viktig prinsipp at de som har fått tildelt fødeplass der, skal få komme den dagen fødselen starter, og ikke risikere å bli avvist.

 

Dagens Dagbladet har masse stoff om fødesituasjonen i Oslo, mer følger i morgen og torsdag.

Vi driver osgå en Aksjon mot fødekaos, her er våre hjemmesider hvis du er nyskjerrig (c::

http://www.altern.no/opprop/index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...