Gå til innhold

Når jeg ser på baby en min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ser på lille babyen min blir hjerte mitt fylt med ømmhet og jeg tenker at jeg ikke visste det var mulig å lage noe så vakkert... Jeg tror jeg må lage mange, mange fler...Verden vil gå glipp av noe ellers...

Er det flere som føler akkurat slik?

Skrevet

Å ja :-)

Skrevet

Ja:)

Skrevet

Jepp, som jeg sa til samboeren min her om dagen... Er en skam å ikke lage flere slike nydelige barn, så jeg tror vi må ha 1 til hvertfall... Da har vi 3, holder sikkert det :)

Skrevet

jepp:D så heerlig den følelsen:) man føler seg skikkelig rik :)

Skrevet

Samme her, sambo og jeg går ofte inn å ser på henne når hun sover.. når vi kommer ut sier vi: ÅÅÅÅÅ SÅ SØT::::

Skrevet

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Skrevet

Ja, man blir bara SÅÅÅ happy av den følelsen:)

Helt underbart!

Skrevet

Helt enig!!! (Er du den jeg tror du er så har du en helt nydelig liten jente da :-) )

Gleder meg til å se henne i jula!!!

Skrevet

JA! blir sååå rørt av og se på henne=)

Uansett hvor dårlig humør jeg er i, så er det bare å se på henne så er alt i orden liksom!

Elsker den lille jenten min<3

Skrevet

ehhh.. jaaa...

Hun er jo så nydelig at jeg får helt vondt i mammahjertet mitt...

Skrevet

he he jeg også må ha mange slike - et helt fotballag gjerne bare gutter:) he he siden det er det den nydelige er mener jeg

Skrevet

JA :)

Helt utrolig å tenke på at noe så perfekt har blitt til inne i meg og på "bare" 9mnd da :)

Skrevet

Har to søte små jeg.. Men skal jeg ha flere må jeg nok bytte ut gubben og det frister ikke.. Han er nok ikke fruktbar lengre.. får nok kose meg veldig med disse to jeg har. Er jo ikke alle som er så heldig at de får noen i det heletatt..

Skrevet

Åh jaaaaaa!!! Visste ikke at det går an å elske et annet menneske såååå høyt!!!!! Feller ofte noen tårer når jeg ser på han... Går ikke an å bli herligere enn det han er!!! Så liten og uskyldig! Så nydelig, herlig og god!! Lille, deilige, herlige babyen min!!!! :-)

Skrevet

jaaaaa..jeg begynner også ofte å gråte når jeg ser på han..klarer ikke se på bilder fra fødselen for det er det støste jeg har vært med på..vi skal prøve å få en til nå snart..skal ta ut spiralen om en uke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...