Gå til innhold

Desember: Da har jeg fått tilbudet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev for ei stund siden om at jeg var blitt kontaktet helt uten videre pga ei venninne av meg hadde sendt min CV til et firma.

Jeg har vært og snakket med de og nå har de tilbudt meg jobb.........

Drømmejobben min som jeg i alle år har ønsket meg.

Så nå har de kontaktet min sjef, da mitt firma er kunde hos dem, og snakket med han.

I ettermiddag skal de ringe meg og vi får snakke sammen.

Det værste er jo at henne som har vært min vikar og som enda er her, da det er vanvittig mye å gjøre, er gravid. Hvorfor skjer slike ting med meg?????

Det hadde vært mye enklere om hun ikke hadde vært det, for da hadde de hatt en i stillingen.......

Ønsk meg lykke til da damer.

Hilsen en med skikkelig dårlig samvittighet og vondt i magen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart jeg skal ønske det lykke til ! Høres kjempespennende ut.

Det høres litt kinki ut at vikaren di nå er gravid, og det er vel naturlig at du føler litt dårlig samvittighet hvis du nå slutter - det er vel bare slik vi damer er. Du må imidlertid gjøre det som er best for deg selv.

Får du drømme jobben må du selvfølgelig takke ja.

Skrevet

utrolig spennende!!!!!!Masse lykke til..

og du ska ikkje ha dårlig samvittighet!!!

Skrevet

Håper det var en vellykket telefon i dag da. Spennende!

Ja vi er nå litt rare vi jenter alt skal man bekymre seg for. Men du må gjøre det som er best for deg, slik er det nå bare.

Skrevet

Arbeidsgiveren min ble ikke glad for og si det som det er. Og siden vi er en av de beste kundene så vil han ikke ødelegge samarbeidet.

Så de ville ikke ansette meg sånn som min sjef hadde reagert.

Men de ville holde kortene åpne og håpte at det kom roligere tider og at jeg kunne snakke med min sjef og komme frem til en avtale...

Så jeg har tenkt å høre om vi kan inngå en avtale at jeg er her så lenge henne som er min vikar er i permisjon og så gå etter at hun er tilbake, en vinn vinn situasjon. Jeg skal i alle fall ta en prat med han og fortelle at jeg ikke har søkt meg ut herifra og trives veldig godt her og har ikke tenkt tanken på søke noe jobb.

Hu,, jeg ble litt deppa i går, men fikk nå trøstet meg med å bake lussekatter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...