Gå til innhold

Hodet ikke festet, og 8 dager igjen til termin :((((

Anbefalte innlegg

Har vært på kontroll, har 8 dager igjen, og fikk den kjedelige beskjeden at hodet fortsatt ikkje var festet, er tredjemann men alikevel.....

Føler eg går rundt her og har kynnere heile dagen, kjenner de i magen og ryggen, har vondt. men med når eg ligger meg får natten da forsvinner de... utrulig kjedelig.

Hadde virkelig håpet å få før julafta,,, da vil eg så gjerne vera med guttene mine å feire...

Er sliten og lei meg, men alt var jo fint ellers, men eg vil så gjerne møte min lille prinsesse nå....

Hadde menstermin den 9 des.

Fortsetter under...

Uff, ja eg føler med deg!! Eg har 5 dager igjen, jordmora trodde hode var festa. Men det trenger jo ikkje ha noe å sei. Er jo mangen som går mange veke med festet hode, men eg forstår jo at du hadde kanskje følt at du va eit skritt nermere vist det hadde vert festet. Får håpe vi begge får før jul, hadde vert så fantastisk å vert heime med den lille på julaften.....

her har hodet vært festet i to uker og har ikke termin før 1 jan.. så trur ikke det trenger å ha så mye å si egentlig;) mange føder selv om hodet ikke fester seg i god tid før:) jeg har ingen tegn på at jeg sal føde snart iallfall...

men at hodet er festa har jo ingen betydning for om fødselen er nær eller ikke da. Det er jo vel en liten trøst:)

Med meg festa det seg i uke 35(2 gangs) og ingen fødsel rundt hjørnet her for å si det sånn.

hos flergangs er det jo sjelden at det festes uansett om en føder før eller etter tiden.

Jeg er ikke sikker på om hodet har festet seg, var på sykehuset i uke 37 for å sjekke leie og da spurte jeg legen, og han sa at det var festet.

Men min fast lege mente på kontroll i forrige uke at det ikke var det, så hvis vannet går her, må jeg bare ringe sykehuset med en gang, tar ingen sjangser, selv om jeg stoler mest på at det er festet, siden overlegen på sykehuset mente det og han tok jo ul også..

Men etter som jeg skjønte på legen min hadde det ikke noe å si om hodet var festet eller ikke i forhold til hvor nærme fødsel var..

De har så liten plass også, så det er ingen fare for at de snur på seg heller...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...