Smiiil :o) Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Hvordan står det til her inne idag da? Noen flere enn meg som nettopp er ferdig med mensen. jeg var ferdig på storsdg jeg. Når kan vi vente å få EL da?? Får tro at dette er lykkemåneden da. Det må vel begynne å skje noe snart. Blir så utålmodig jeg... Men det blir vel flere av dere også antar jeg. En tålmodighetsprøve uten like.
Smiiil :o) Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 12. desember 2006 mente selvsagt torsdag. det går litt for fort i svingene her.
Nætte;mortil2 Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 samme her! å s¨å fint navn du har da! æ har vel omtrent d samme gitt!
skatt i magen:) Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 El er nok rett rudt hjørnet hos deg da, vil jeg tro. Jeg var ferdi med mens lørdag og har EL 13-14.des Min syklus er på 26 dager. Lykke til=) klem
Smiiil :o) Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2006 He he så fint da. også er du også nordlending eller?? litt upassende å få EL nå da. Er midt i eksamenstida jeg...
Smiiil :o) Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2006 Takk takk. Det er så vanskelig å vite. Har ikke helt kontroll på kroppen min for tiden. Men får tro det vil gå bra denne gangen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå