Gå til innhold

Dette med hvitt belegg i munnen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke vært klar over dette med sopp før jeg leste om det her nå nettopp. Babyen min har alltid hvitt belegg på tungen og har hatt det så lenge jeg kan huske, (han er to uker). Det er også vondt på brystvortene med det samme han begynner å suge, men dette går over. Betyr det at vi har sopp da? Er det farlig i såfall, at han har hatt det såpass lenge? Må han til legen eller er det nok å ringe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mulig at der er sopp. men det er bare å ringe legen å få en time til sjekk og så får du medisin. et helvetes styr ...men det blir bra. husk å si til legen at du må få salve til å smøre på puppene dine.

Skrevet

Høres ut som sopp...men det er bare å ringe legen så får du komme ganske så fort inn. ubehagelig med sopp. og det klør og svir i munnen til de små. så har han vært sur i det siste så er det mulig at det er derfor. det er litt av et prosjekt med medisinering..men dette får du til. som sagt ovenfor..husk å si at du må ha salve til puppene dine også..kan bruke canesten.. å bytt amme innlegg ofte, vake puppene ofte, og unngå ull innlegg.

Skrevet

oi, da tror jeg jeg har sopp også, og babyen også... hvertfall hvit på tungen og i ganen tror jeg.. ikke så sår på puppen- litt kanskje. bra jeg skla til legen i morgen da.

Skrevet

Jeg har skrevet om sopp, har mye erfaring med det. Les svaret mitt på ammedebatten nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...