Gå til innhold

Hører vel til her da....

Lilla`83 *snuppa & snuppen*

Anbefalte innlegg

er ikke sikker på hvor langt jeg er på vei, men +/- 3mnd..

foreløpig termin er 10 juni...

gleder meg til jeg har vært på UL i januar... ;o)

hadde en SA i august, begynte på p-pillen og ble gravid tross alt.... hadde da ikke mens de 6ukene jeg gikke på de... fant ut av denne graviditeten gjennom ei blodprøve etter SA`en...

den er hjertelig velkommen for det...

snuppa er 13mnd, så det blir to tette...

mye jobb med mye kos... ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7433428-h%C3%B8rer-vel-til-her-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lilla!!

Vi gikk gravid sammen forrige gang. Jeg har skiftet nick. Het gulu før. Skiftet nick pga humørsvingninger hehe.

Gratulerer!!!!!!!!! Kjempegøy!! Tøft for deg ja, men gøy for barna. Lekekamerater er toppen :o)

Jeg har termin 4. juni :o)

heisann!! ;o))

husker deg godt jah... ;oD

så koslig...

gammelt er minste din nå?

på aldern med min, eller husker jeg helt feil? :o)

sv.skapet planglagt?

bra med deg?

mange spm nå, men ble nysgjerig! ,o)

Hei :o)

Minstejenta mi ble født 24. oktober.......var ikke det litt etter deg?

Svangerskapet var ikke planlagt. Jeg har alltid hatt problemer med å bli gravid og derfor aldri brukt prevansjon. Fikk beskjed av legen da jeg var ganske ung. Vi har nå vært sammen i over 12 år. 5 år tok det med begge jentene, men tredje kom overraskende kjapt hehe. Ble utrolig glad. Har alltid ønsket meg 4 barn, en stor familie. Og nå er jeg der nesten. Men er fornøyd med 3 egentlig. Ganske slitsomt å gå gravid, så føler meg litt mettet nå :o) Syntes dette svangerskapet har vært tyngre. Spyr så jeg får blodutspreng rundt øynene og det kommer ofte overraskende. Uff, kjipt å være så dårlig. Lurer litt på om det har noe med at kroppen er sliten. Det er jo ikke lenge siden kroppen var gravid. Hvordan har du det? Er det annerledes denne gangen?

Annonse

jenta di ble født to dager før mi!!!! ;o))

har vært litt mer slitsomt denne gangen enn forrige gang...

vært en del små kvalm og veeeldig trett... er jo ikke bare å legge seg nedpå når en fløler for det..

men ellers har det gått bra hittil i grunn! ;o)

er du i jobb?

jeg tok ett år med ulønnet permisjon fordi jeg ikke ønsket å jobbe turnus og ikke ha snuppa i b.hagen, men jobber en del på heimen og er dagmamma 2 dager i uka....

Ja, sove mer hadde vært deilig......er trøtt ja :o) Sovner rett etter ungene har lagt seg. Nesten litt flaut. Klarer ikke å holde meg våken hehe

Er ikke i jobb. Utdannet danser og det funker dårlig med unger :o) Nei, er hjemme nå. Deilig! Koser meg med barna. Men tar deltid multimediadesign over nettet. Greit å ha en avveksling. Vet ikke hvor lenge jeg klarer å være hjemme før jeg får mark hehe. Ser for meg to år til hjemme. Høres lenge ut...hjelp! Høres ut som en veldig fin løsning du har funnet med jobben din. Dagmamma er for tålmodige sjeler :o) Bra gjort!

Nå skal vi opp til pappa og spise pinnekjøtt. Matlysta er på topp selv om jeg er kvalm. Gleder meg! Syntes jula har blitt så koselig etter vi fikk barn. I dag har vi stått og skåldet mandler, måtte lage mere marsipan. Hadde aldri trodd jeg skulle bli husmor. Utrolig hva barn gjør med oss :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...