Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #1 Del Skrevet 12. desember 2006 Nå er gaven på vei! Ellers så skulle jeg ha servert deg en varm kopp kakao og litt julekaker i kveld, men siden avstanden blir litt stor, så oppfordrer jeg deg og din mann til en time med stearinlys på bordet, litt snacks og kakao i kveld! Håper dere får tid til å kose dere litt i førjulstiden!! klem, din hemmelige venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #2 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei! Ser at du ikke har vært her inne på en stund... håper gaven har komt trygt fram!!! Klem fra din hemmelige venn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 19. desember 2006 #3 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei, ja gaven er kommet trygt frem.. og jeg må bare innrømme at vi måtte åpne.. føler vi hadde en liten "unnskyldning", hehe. Eline fikk nemlig operert inn dren i begge ører på fredag, så vi tok det som en førjulsgave til henne:-) hun ble super fornøyd og skal perle hele tiden. Og siden hun fikk åpne måtte jo jeg også, hvis ikke ble det urettferdig.. Så jeg lå med ansiktsmaske lørdag kveld og var veldig fornøyd. Så tusen tusen takk. Er litt usikker på hvem dere kan være....må tenke litt til:-) God jul til dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå