Pinne Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Hei Helt i starten, "har IVF-baby", fikk jeg fortalt at magen alltid skulle hodes varm og at det var viktig i rugeperioden. Men, er det slik nå også. Er bekymret straks den føles kald.....eller bare regulerer den seg. Dersom jeg er varm blir den kald. Har merket at den blir kald når jeg trener. En ting til, er forkjølet og har feber. Har dette noe å si for min lille? Hilsen bekymret 1. gangs gravid
snartmammapåny Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 min er iallefall ikke alltid varm. Selv om jeg ikke føler meg kald kan magen, da særlig helt fremst på magen være kald. Tror ikke d er noe farlig;) Feber skal man helds unngå, så om du har feber bør du ta paracet for å få feberen ned. Om du har feber over en lenger periode(over 3 dager) bør du kontakte lege for råd. God bedring
tuppen og lillemor Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 for min del er den ofte kald, men legger ikke merke til det før jeg tar på den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå