Barken Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Jeg er tante til en 5 åring, og synes det er så mye kjedelige leker nå...Hva skal jeg kjøpe til han i julegave? Noen tips? Han står meg VELDIG nære, nesten som min egen, så har lyst til å kjøpe noe spesielt til hannn
Ruske-Sara Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har to gutter på 5 år som jeg kjøper gaver til. De har så mye biler og sånt, så jeg bruker mest å kjøpe klær og bøker, men i år kjøpte jeg tryllesett. Det var med sammenleggbar floshatt, tøykanin og tilsammen 20 triks. Kostet kr 229 på Toys R Us. Har du et litt høyere budsjett, er det jo veldig stas å få egen bærbar cd-spiller for å ha på rommet sitt i den alderen. Eller hva med en klokke?
Trollmor t 2 Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Alt som kan byggast og setjast saman er kjekt - lego er alltid flott, men også magnetiske brikker i ulike former (finst pakkar til ulike aldrar i leikebutikkar, minner litt om molekyl) er stas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå