Gå til innhold

Ang. tempen... Den bare stiger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke tempet i så mange dagene, ca 4-5 dager. og midt i syklussen, MEN tempen bare stiger? Jeg har enten ikm den 16 eller 19, og tempen har steget fra 36.6 - 37.1 og det på bare noen dager.... er det normalt?? er det et positivt eller negativt tegn?? den går veldig jevnt oppover, så ff streken er helt rett,,, ser litt rart ut... heh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ihvertfall ikke negativet, så sant du ikke er syk?

Lykke til ;o)

Skrevet

nei jeg er ikke syk :-) helt frisk jeg!!

Skrevet

At tempen stiger og holder seg høy er jo også ett tegn på graviditet da!!!

Skrevet

hallo!!

min også stiger.i går var den 36.79 og i dag var den 36.93.

3 dager før ikm.

Skrevet

Hei!

Vil bare fortelle om mine erfaringer med temping, sånn at du får litt bredere perspektiv på hva tempingen betyr.

Det er ikke for å være negativ, for stigning i temp er bare positivt. Tempen stiger når du er gravid, så det er et godt tegn.

Men, jeg har tempet nå i 8 pp, og tempen har enkelte pp steget og steget fra EL til en uke etter IKM. Dette skal jo være et "sikkert" tegn på graviditet, men ikke for meg. Tanta kom den, på overtid, og testene viste negativt. (Jeg var ikke gravid)

Tempen min ligger før el på ca 36.3 - 36,6, etter el ligger den på 36,8 - 37.1, og de pp tempen har fortsatt å stige har tempen vist 37,5 (og jeg har ikke vært syk i disse pp).

Så det skjer at tempen stiger mer enn normalt etter el, og det kan bety graviditet, men det trenger ikke bety det.

I tillegg skal tempen stige etter el i hver pp. Dette er et tegn på at el har funnet sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...