SuSiii Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 jeg har hatt vonde kynnere/sammentrekninger i hele natt,og litt i morges...men nå har det stoppet helt opp...har termin om en uke... er det noen som har opplevd det samme som meg? bør jeg kontakte føden?? eller skal jeg bare vente til jeg får vondt igjen?)
SpongeBob Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite, tenker nå jeg...
SuSiii Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 enig,men føler meg litt teit også da,å ringe nå når jeg kke har vondt liksom..får se det litt ann utover dagen,så får jeg kanskje ringe da,men er kanskje greit å bare få ett svar liksom,om det er normalt...vil så gjerne fåå vooondt:) men mest av alt,vite at alt er i orden:o)
supermammatil2 Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Det er sikkert maserier. De kan komme flere uker før fødsel. Det skjedde med meg sist gang. Jeg har begynnt å få det denne gangen også. Litt skuffende, for du tror du er i gang, også er du plutselig ikke det mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå