Gjest Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 For øyeblikket simo combi - godt fornøyd med at gutten er vendt mot oss, men den er litt tung. Om litt bytter vi over til EasyWalker - godt fornøyd med at den bare veier ni kilo.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Vi har simo kombivogn og er veeldig fornøyd med den. Har hatt simon siden han ble født. Kjøpte en teutonia S3 da han var 6 mnd. med softbag. Den er lettere å trille, men mere ustø og elendig på snø. Så vi kommer til å selge teutonian, og beholde simon:) Skulle egentlig selge simon, men ville vente å se hvordan teutonian var på vinterføre. Men er kommet fram til at vi liker simon mye bedre:)
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Vi hadde Emmaljunga duo vogn, var kjempefornøyd med bagvognen, men når jeg satte på sportsdelen var jeg ikke så fornøyd... Kalesja og ryggen kræsjer, så synes jeg sete kan virke litt smalt i ryggen!!
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Vi har Teutonia Mistral og er kjempefornøyd med den.
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Emmaljunga Edge Duo. Har ikke brukt den enda, bruker fortsatt bagen
Avokado Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 Simo kombi. Knall fornøyd!! Super vogn!!
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #8 Skrevet 12. desember 2006 Emmaljunga sportsvogn LOVE IT! Den er kjempe stor og god plass i til lammeskinn & voksipose. Perfekt vintervogn med andre ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå