Gå til innhold

Tenk dere jenter, med så mange januarbarn her inne (over 150!) blir det snart masse action!

Anbefalte innlegg

Jeg blir helt rar av å tenke på det, men snart er det vår tur til å få baby-utenpå-magen! Som jeg gleder meg :o)

Jeg så det programmet på tv2 i går om hun med to livmorer. Historien var kjempesterk og kombinert med den hormonbomba som jeg er, gråt jeg meg gjennom hele programmet. Var egentlig litt glad for at samboeren min hadde gått å lagt seg ja.

Jeg har i de siste ukene hatt en del bekymringstanker; tenk om noe går galt, har babyen det bra enda? osv.osv.

Men nå har de gått helt over og jeg gleder meg til å ønske vår lille gutt velkommen til verden! Så lenge jeg får noen fotblad ut gjennom magen hver dag, vet jeg at han har det bra!

Jeg er selvfølgelig kjempespent på hvordan det hele kommer til å starte. Blir jeg lik mamma, som våknet om natten med rier med både meg og søstern min, eller får jeg den pinlige gleden av at vannet går på juleshoppinga? (Har riktignok ikke termin før 02.01.07, men hodet er festet og jeg har åpning, så kan i teorien skje når som helst)

Har dere andre begynt å gjøre dere noen tanker om dette miraklet som faktisk er i ferd med å skje for oss alle?

Jeg har sovet så dårlig hver natt i forrige uke, men i natt sov jeg som en stein. Jeg er bare lykkelig fordi jeg skal bli mamma!

Lykke til alle dere andre sprekkferdige! Vi er så heldige!

Stor klem fra

Fortsetter under...

Så programmet i går jeg også, meget sterkt! å gode Gud så virkelig det ble at jeg faktisk har et barn i magen å ikke bare er i en gravid "tilstand", hadde alt fra mareritt og nydelige drømmer i natt.. jaja hormonell kan man si

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...