Gå til innhold

Begynte og blø under GU..


Alvilde<3

Anbefalte innlegg

Noen andre som har opplevd det?

Er 9 uker i dag. Var hos legen og begynte å blø av den kalde "klypen" som legen bruker til å åpne med. Det gjorde jeg også for 2,5 år siden. Legen sa bare "hmm.. det var rart" og "nå blør du så pass mye at jeg ikke ser noe". Det var ikke akkurat det jeg ville til legen og høre.

Hun sa at det kunne være at jeg hadde et punkt som lett begynte å blø.

Skal på sykehuset om halv annen time til GU og ultralyd. Blør ikke nå lenger. Gruer meg sånn.. : (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Lucy, Jeg er 8 uker på vei med førstemann og har ikke tatt GU ennå. Men jeg har opplevd å blø mye under Forrige GU jeg tok (men da var jeg ikke gravid altså) Det blødde masse og legen måtte prøve veldig lenge. Det blødde mer og mer. Men han var likevel ikke bekymret og sa at det ikke var noe farlig. Jeg kan ikke huske hva han sa det var, men det var ikke snakk om noe oppfølging eller noe.

 

Forhåpentligvis er det slik for deg og. Lykke til på ny GU. Det går sikkert bra. Vi er jo alle forskjellige der nede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta det HELT med ro! Blodkarrene på livmortappen er veldig lett blødende når man er gravid.

 

Jeg hadde lysebrun utflod fra uke 5 til ut i uke 6. Dette i forbindelse med når jeg var på do og hadde hard avføring og etter sex.

 

Var til GU for å sjekke at alt var OK der inne (at ikke blødningen kom fra livmoren). Da gynekologen åpnet "klypen" sa han, ja, du blør helt ytterst på livmortappen, og det er ikke noe farlig. Det kom med en gang jeg åpnet "klypen", sa han. Det er helt normalt å blø etter en GU, ikke mye, men litt.

 

Jeg tror dette går helt fint jeg!

 

Masse lykke til på GU!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for goood trøst!

Det var godt å høre : )

Jeg var så engstelig!

Det er jammen godt å ha dere her inne altså : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg begynte også å blø endel under GU, men det var fordi han kom borti livmortappen med klypa si..

Det er ikke farlig, men blør masse.

Livmortappen er skikkelig sår, og nesten helt blå. skal ingenting til..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...