Gå til innhold

ut med litt frustrasjon...


Suppa med nr.3 i magen

Anbefalte innlegg

hei dere

 

jeg må bare øse ut litt frustrasjon her jeg sitter og venter på svar....ja for jeg er blitt ganske opphengt i at jeg muligens er gravid, og det er ganske så frustrerende. Jeg har kobberspiral og burde sånn sett ikke kunne bli gravid. Jeg vet at det er en liten risiko men dog..

nå er jeg 6 dager over forventet mens og har endel mensenmurring og litt kvalme. Problemet er bare at jeg tester negativt.

 

Grunnen til at jeg ikke roer meg med at jeg tester negativt er fordi det tok 10 dager etter forventet mens forrige gang før jeg testet svakt positivt på en clear blue test. Jeg testet i går og den var negativ på dag 5 over mens.

 

Jeg blir jo også veldig redd i forhold til hva som skal gjøres med den spiralen om jeg skulle være gravid. Jeg har lest at den bør fjernes med en gang, for om ikke blir den vanskelig å hente ut. og risikoen for å ha den inni under graviditeten er større enn om den blir tatt ut. Samt at jeg ville synes det var bedre å få en SA nå fremfor senere i svangerskapet.

 

Jeg har ringt legen for å høre om de kan ta en blodprøve av meg, men det kan de tydeligvis ikke. Så jeg er veldig frustrert, for jeg må bare vente vente vente.....

 

Må også nevne at dette ikke er første gang jeg tror jeg er gravid med spiral, men jeg har nok aldri gått så lang tid over før som nå....mao kan det kanskje tyde på at jeg har hatt mange tidlige spontanaborter med spiral.. ønsker nå å bytte den ut, men vet ikke med hva...tåler hormoner så dårlig. Men det er slitsomt å tro en er gravid stadig vekk. Flere med lignende erfaringer med spiral??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei!

 

JEG er fodt med kobber spiral:)

Mamma ble gravid me den og det var delte meninger om aa ta den ut, men legen anbefalte faktisk at den IKKE ble tatt ut. det grunnet at det er storre sjangse for spontan abort, saa da jeg ble fodt kom den ut i morkaken;)

 

Og ang gravidtest. Jeg og gikk en uke over tok en test kom ut neagtiv.Ventet etr par dager saa tok jeg en til, den og negativ. Saa tenkte jeg er vel ikke gravid da. men kvalmen okte paa, saa ca etter 10dager over forventet mens DA slo testen ut positiv!

 

Men det skal jo vaer e tester som kan vise omtrendt med engang etter befruktning!!

 

PS ikke prov saann der Pearly greier...det er iallefall 4000.- kr i dass!!

 

lykke til med hav enn som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg synes jeg hører om ganske mange som er født med kobberspiral ;) Ikke særlig beroligende det der..

 

Jeg må jo bare vente å se hva som skjer. Før eller siden vil jeg jo enten teste positivt eller få mensen.

 

Har faktisk tenkt på pearly, men slo det fra meg. Heldigvis i forhold til dine erfaringer :) har hørt om andre også med lignende erfaringer med dette.Og om mange som har blitt gravid med det. og det er jo litt av poenget mitt at jeg ikke orker å gå å lure hele tiden..

 

Hva er E test. Kan jeg kjøpe de på apotek??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

misforstaelse...ingenting som heter e test, men det skulle staa at det finnes tester paa apoteket som viser graviditet omtrendt med en gang etter befruktning!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...