Phobia Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 9 dager igjen til ordinær UL og jeg hadde i utgangspunktet ikke lyst å vite kjønn på UL. Visste det hele svangerskapet med forrige mann og har egentlig lyst på en surprise denne gang...... Mannen min vil vite det, og jordmor anbefalte faktisk å sjekke kjønn pga at hun mente man får sterkere "bånd" til babyen mens den er i magen da....Tull synes jeg da. Men nå er det 9 dager til sjansen byr seg og jeg er blitt i tvil..... ER jo nysgjerrig også da, og MÅ innrømme at jeg tråler "Gutt/Jente" debattene......he.he Kan noen gi meg noen innspill her - blir jeg GLAD !!!!! Ha en ellers finfin dag med stor eller liten mage alle sammen !
Strålende Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 MANGE sa til meg som er førstegangsgravid at jeg måtte jo IKKE vite kjønnet, måtte ha spenningen osv, men jeg ville vite kjønn.. Vet liksom ikke helt hvorfor, men sikkert mest for å få ett forhold til ungen, og ikke kalle det for babyen eller det eller h*n. Vi skal ha en jente og jeg syns det var helt greit å få vite det ) Men vil jo si det er opp til hver enkelt om de vil vite eller ei, men jeg hadde IKKE klart at sambo hadde visst og ikke jeg hehe Dette hjalp deg nok ikke noe særlig, men det er jo bare du/ dere som kan bestemme dere for om dere vil vite eller ei ;o) Uansett tror jeg ikke du kommer til angre om du får vite kjønn... Lykke til i allefall ;o)
maiprins Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Hei! På førstemann så ville vi ikke vite kjønnet, vi var enige begge to. Men denne gangen så er store bror veldig nyskjerrig - så da blir det til at vi spør om de kan se kjønnet i forbindelse med UL i uke 19. Men ser de ikke så spiller det egentlig ingen rolle synes jeg...... det blir jo da utrolig spennende å få en overraskelse når babyen blir født. Lykke til med avgjørelsen deres Klem
Phobia Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2006 Takk for svar begge to Ja tenk så gøy å kunne ringe rundt til familien å si at "det ble en **" slik de gjorde "før i tiden" Håper jeg greier å holde meg da. Mannen min sier at vi får jo så gode bilder på skjermen at det er umulig å ikke se det, men....
maiprins Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Ja - det er vel det som er "faren" at man faktisk kan se kjønnet så godt selv om man kanskje ikke vil vite det. Lykke til iallefall De hender jo også at de sier feil kjønn også ;-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå