septembergutt Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Er det noen av dere som har baby som spiser flere ganger om natten på eget rom? Lurte på å flytte min lillemann nå for å se om han sover bedre av det men er litt usikker på om det blir for strevsomt å stå opp for å amme i forhold til å bare sitte i sengen min. Han har 2-4 nattmåltid enda........ (3 mndr gammel). Erfaringer?
mamo82 *2 jenter* Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Lillepia vår ligger på rommet vegg i vegg med vårt, men hun våkner og skal ha ca 3 nattmåltider likevel.. selv etter innføring av kveldsgrøt. Jeg har en gyngestol med god pute i som jeg sitter å ammer i på rommet hennes.. men i 4-5 tida havner hun som regel i senga vår likevel.. hehe.. Hun er 4 mnd. HS sa at hun sannsynligvis våknet for kosen sin del, ikke for at hun var så veldig sulten. Hun sa vi kunne prøve å gi henne vann annenhver gang hun våknet om natta, slik at det ikke ble så "attraktivt" å våkne, rett og slett. Da ville hun også få spist seg skikkelig mett når hun da fikk pupp. Har prøvd i etpar dager nå, uten nevneverdig suksess...
citten Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Vi flytta pjokken inn på eget rom da han var ca fire måneder. Da kutta han ut ett nattmåltid og gikk ned fra tre til to. Da gjorde vi det slik at mannen min henta ham til meg og la ham ned i senga si igjen første gang han våknet, og så gikk jeg inn og satt meg i en stol og gav ham pupp andre gang han våknet. Noen ganger var jeg heldig og han våknet bare en gang - og jeg slapp å stå opp i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå