Gå til innhold

Noen som kan anbefale en lett og god sportsvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er 8 mnd nå, og har begynt å sitte i vogna si. Vi har Simo kombi vogn. Synes denne er altfor tung og stor å dra med seg rundt. Kunne tenke meg en sportsvogn som barnet sitter i men som man også kan legge ned, som er lett å bære ut og inn av bilen, og tar mindre plass. Men vogna må ha gode hjul. Ikke sånne små hjul som triller i alle retninger...Noen som har tips til hvilken vogn som vil passe for oss?

Skrevet

Quinny Freestyle Comfort.

Trehjuling med mange gode egenskaper, gode hjul, dempning, lommer, fullt nedlaggbar mm.

Framhjulet kan låses.

Veldig god og lett å kjøre. Tar liten plass i bilen (har Polo).

Skrevet

jeg har fått anbefalt easy walker vogn. det er en trehjuling! har ikke trillet den selv. men har veldig lyst på den!!

den veier 7 eller 9 kg alt etter hvilken modell man velger. den slås sammen til den er bitteliten! har en egen reiseeske man kan kjøpe også!!

for oss som er endel på farta tror jeg at dette er den vogna jeg vil kjøpe når poden blir eldre!

du kan se den på www.easywalker.no

Skrevet

Vi har Teutonia Mistral. Det er en 4-hjuling. Kan legges helt ned, og er lang i ryggen, så man kan bruke den lenge. Den er mye lettere enn simo kombi. Vi har luftkanalhjul(punkteringsfrie) og syns de er bra, men kan også fåes med lufthjul. Den blir nesten helt flat sammenlagt, så den tar mindre plass i bilen. I tillegg kan du ta håndtaket over for å skifte kjøreretning, det er veldig praktisk, så slipper du å snu hele setet. Også greit når solen kommer i øynene. Vi er veldig fornøyd med vår. Vi kjøpte vår av Rita Holm, som annonserer på finn.no, det er billigere. Evt kan man også importere selv.

Lykke til med vognvalg, det er en jungel:-)

Skrevet

Quinny Freestyle ;o)

Skrevet

Vi har også kjøpt sånn liggeforlenger til den. Da blir den litt lunere å bruke til baby. Vår gutt er også 8 mnd.

Skrevet

Quinny freestyle comfort eller one tree hill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...