Gå til innhold

nøtter?


Gjest

Anbefalte innlegg

hva er greia med nøtter? er det bra eller feil å spise å i såfall hvor mye eller lite? hvis noen skjønner spørsmålet mitt å veit svaret hadde det vært fint med et svar lurer nemlig veldig for jeg elsker nøtter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nøtter har utrolig mye kcal, så det er ikke bra og spise mye av det. En neve peanøtter er det man trenger av kcal om dagen nesten. Men det er jo ikke "feil" fett da. Så istedenfor og putte i seg noe annet er jo da nøtter et alternativ til kvelds kosen.

 

Jeg sverger til peanøtter med skall på når jeg skal ha noe og kose meg med i helgene. Ikke så mye salt på de, og så spiser man jo mindre siden man må ta av skallet. Tar litt tid.

 

Men til syvende og sist så er ikke nøtter veldig sunt og spise hvis man skal ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, spis nøtter oge fordelt utover dagen er jern gå ned i vekt. En stoor neve om dagen fordelt litt utover døgnet kan derimot hjelpe deg å gå ned i vekt. Glem kaloriene, re slit, spis sammensatt og varierert. Kroppen trenger fett for å gå ned og da sunt fett så nøtter er toppers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...