fått en flott gutt!! Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Hva gjør dere på kontroll når sambo er med? Vi skal om 3 uker. Kjempespent og gleder meg! Bra mannfolka blir tatt med og synes jeg.
Maisie Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Hei mamma sn@rt! Vi gjør ikke noe annet enn når jeg har vært alene på kontroll. Var usikker i begynnelsen om han skulle være med, og siden han jobber natta og sover dagen, gikk jeg alene de første kontrollene. Men nå syns han det er litt stas å være med. På kontrollene veier jeg meg, får målt blodtrykket, målt sf-målet og hørt på hjertelyden. Vi snakker om det som opptar oss, enten det er svangerskapsplager, fødsel eller amming eller hva det måtte være. Går både til jordmor og lege. De har begge sagt at det er fint at han er med, for da får han også samme informasjon som meg, kan spørre om ting og sånn. Både lege og jordmor har snakket om fars rolle under fødselen, tror det er greit for ham å høre. Han har hørt hjertelyden med doppler hos legen, og på mandag fikk han høre det i jordmorstetoskopet. Synes også det er bra at pappaene er med, de blir mere involvert i svangerskapet da. Lykke til på kontrollen, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå