fått en flott gutt!! Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 jeg har sopp i urinprøven? Har mye hvit gul utflod.. som ikke klør.
selfangerkjerringa Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Det tror jeg dessverre ikke. Eggehvitestoffer (proteiner) i urinen KAN være tegn på sopp osv, men kan like gjerne være indikasjon på andre ting, eller rett og slett bare spor av vanlig utflod. For å konstantere sopp må du få tatt en gu og få sendt sekretprøver til dyrkning. Ikke noe man gleder seg til akkruat, men heldigvis enkelt og kjapt unnagjort ps: mye utflod er veldig vanlig utover i svangerskapet
fått en flott gutt!! Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 ok,takk for kjapt svar, hvilken farge er normalt da..? blir liksom litt gulig på truseinlegget, lukter ikke.
selfangerkjerringa Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Hvis det lukter høgg eller begynner å klø kan det være indikasjon på sopp. Så lenge det ikke er misfarget (grønnskjær osv) skal det være ok. Fargesjatteringer i hvitt og gult er normalt. Det lekker liksom litt ekstra fra alle kroppsåpninger nå på slutten - vi griner, skvetter litt hvis vi nyser, det blir masse utflod osv... hehe... litt sånn multi-inkontinente altså
fått en flott gutt!! Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2006 Leeeer! Du kan det meste du! Takk igjen
selfangerkjerringa Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Ikke opphøy meg til orakelstatus så lett, mamma sn@rt... Min detaljerte kunnskap om nevnte underlivsproblematikk KAN jo være fordi jeg var inne til legen og fikk påvist de j"#¤%& sjampinjongene nedentil selv for noen uker siden, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå