Gå til innhold

Barn nesten 6 mnd som sover hele natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte bare på hvor mye mat deres små får på dagen?hvor mange måltider?tulla mi får 200 ml mme til frokost,grøt og mme til lunc,200ml mme til middagstider og grøt og mme til kveld.får litt frukt innimellom også da.hun sover jo fra 21.30-09.er dette nok?

Skrevet

Det er jo helt forskjellig hvor mye mat de trenger, så det er sikkert nok for din tulle i og med at hun sover hele natta. Vil jo nesten tro hun hadde våknet dersom hun trengte mer. Snuppa mi er 5 mnd, får som regle 5 måltider i løpet av dagen på ca 150 ml mme (noen ganger mindre, en sjelden gang mer) Fast føde har vi begynt å gi smaksprøver på, men ikke nok til at det skal utgjøre noen forskjell ernæringsmessig. Hun sover som regler 19.00/20.00- 8.00/10.00.

Må legge til at hun legger litt lite på seg, men jeg prøvde i en periode å vekke henne på natten for å gi mer, men det endte bare opp med at hun spiste mindre på dagen, så døgndosen ble ikke større. Kuttet det derfor ut.

Skrevet

Det er vanskelig for meg å si hvor mye mat hun får fordi jeg ammer. Har egentlig ikke peiling hvor mye hun får i seg. Hun får som oftes 5 måltid om dagen. Kun mm 4 av de, kan kanskje være fra 120 til 200mm hvert mpltid. Ved middagstider (4-5) får hun litt grøt eller fruktpurre i tilleg. Sover fra 8-9 tiden til 7-8 tiden.

Skrevet

er 6 mnd om 3 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...