Gå til innhold

Noen som har gode råd for strekkmerker????


JuliLinda

Anbefalte innlegg

Morn morn alle sammen:-) Lurer på om det er noen som har noen gode råd for å prøve å forhindre strekkmerker? Vitaminer, kremer??? Har hørt at man mest sannsynlig ikke kan forhindre det ettersom det kommer innenfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal være en krem for dette som du får i helsekostbutikker. Husker ikke i farten hva den heter, men det skal visst hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smør deg med feit krem.. Men, tror egentli ikke det er så mye som hjelper!Styres nok mere av hormoner.. Sats heller på kremer som kanskje kan hjelpe deg å bleke de når bebisen er ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baby olje og verdens beste krem for strekkmerker og redusering, palmers cocoa Butter formula, Denne får man kjøpt i statene, mulig også bestilt over internett. kjøpte den da jeg var i florida på ferie, fikk ganske røde strekk merker etter fødselen og etter 2 uker med smøring hver dag.. var de lyse rosa.

jeg har også ingen på magen fordi jeg brukte den får fødselden.. og du vil ikke tro hvor mjuk huden blir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja! smoer og smoer med feite kremer! ikke bare paa magen men paa laar og rompe og!

Ta omega 3 og dette hjelper!!!!!!!!

jeg fikk ingen strkkmerker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omega 3 hjelper ja.

Søsteren min hadde prøvd vaselin (ettersom hun hadde hørt at fet krem skulle være bra). Etter å ha smurt seg noen ganger viser nesten ikke strekkmerkene lenger.. Så det virker altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!!

Jeg smører magen med en krem som heter vitamin-A, veldig fet og god krem, som kan brukes til det meste.

Også spiser jeg det tilskuddet som heter VAKR, kjøpte det på apoteket. Den er veldig god for huden, forebygger aldringstegn osv... Jeg bruker den fordi den på en måte smører huden innen i fra!

Ellers så inneholder den også vitaminer og mineraler, omega-3.

Kan anbefales på det sterkeste :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

Strekkmerker er genetisk og arvelig og desverre ingen ting du kan gjøre for å forhindre det dersom du har gener for det. Hør med moren din om hun fikk det, dersom du lurer på om du kan få det.

 

For å redusere strekkmerkene etterpå kan du trene opp musklene, da blir de nersten ikke synlige..

 

Ellers så kan du alltidprøve Udos Choise, det er en olje, som også kommer i pilleform. Tviler på at det hjelper, men det kan hjelpe mot mange andre hudplager. Det å smøre noe på huden er hvertfall tøys. Strekkmerkene skjer i lærhuden, og ingen som helst vidunderkrem er i stand til å trekke så dypt ned i huden.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg brukte masse kremer og betalte i dyre dommer for dette,men ingenting hjalp...70% av kroppen min er dekket med strekkmerker. det eneste jeg kunne gjøre var å kjøpe enda mer krem etter fødselen (den hjalp) det den gjorde var å fjerne fargen på strekkmerkene men ikke strekkmerkene.

 

ikke meningen å skremme noen..noen er heldige og andre ikke...

 

lykke til til dere alle =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strekkmerker er nok arvelig ja. Hjelper ikke med dyre kremer, er bare bortkastede penger. Har heller ikke noe å si om magen er stor eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...