Gå til innhold

I dag er starten på min 16. uke:)

Anbefalte innlegg

Er 15+0 i dag og dermed igang med min 16.uke.Har fått litt kvalme igjen.Brekker meg skikkelig,men ellers er jeg i god form:)

Gleder meg over hver dag nå å kjenner at jeg nesten ikke kan vente med å ha en liten nyfødt i huset igjen.

Besøkte en venninne av meg i helgen som har en liten gutt på 6 uker.SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå liten.Min gutt på 14 mnd så ut som en "hest" i forhold hihihihihihi...var ikke klar over hvor stor han var før jeg fikk sammenlignet litt:)

Så har kost meg med å trøste en liten venn med mageknip og slitne foreldre.Hadde teken på han og fikk han til å sove tvert.Husker selv hvor stressa jeg var da lillegutt hadde samme perioden med mageknip.Lettere å slappe av når det ikke er ditt eget barn som hyler og gråter.

Venninna mi mwnte at jeg jo kunne bo hos dem i en mnd slik at gullet kunne få sove og hun og pappan slappet av:)Joda skulle gjort det,men eneste jeg kunne trøste med er at dette heldigvis går over og varer ikke evig:)

Ååååå gleder meg innmari til våkenetter og ammetåke:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7431403-i-dag-er-starten-p%C3%A5-min-16-uke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...