Gjest Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Jeg mener det beste må være frisk luft, så lenge knærten er varm - sambo mener utelufta er "rå" og at det er farlig. Må tilføye at det er fem varmegrader her i dag... hva gjør / tror dere?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Hei! Min jente er kjempe forkjølet nå og jeg legger henne ut for å sove i vogna Det er 5 varmegrader her også! Hvorfor skulle det være farlig? Kan ikke tenke meg at det gjør noe så lenge det ikke er kuldegrader, hvis det er det så er det jo ikke så bra å puste inn så kald luft for en baby som allerede er syk!
Hoppetussa Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Neida, det er så lunt og varmt nede vogna dessuten, hs sier jo at de kan godt ligge ute når de er tette i nesa! Jeg er mer oppmerksom på å la henne ligge ute når hun er forkjøla. Det er først når det blir mot fem minus at de helst bør tas inn. Det hjelper også å ligge med hodet bittelitt høyere enn kroppen, og det er jo veldig lett å ordne med vogna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå